Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         Hoe we met elkaar om gaan...

Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 5 6 7 8 ]   

MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 19:13 - 19-01-2011

Citaat: Maurice van Gaal om 19:02, 19-01-2011
@MacFrankie: You move to me, I move to you! Ik zie dat hier niet gebeuren.

Misschien moet je jezelf eens losschroeven van je sokkel!   

Wat was jouw poging ook al weer om dichter bij mij te komen?   

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

Maurice van Gaal
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 541 | Lid sinds: 11-07-2010 | Geplaatst om: 19:18 - 19-01-2011
Nogmaals: You move to me, I move to you. Ik zie toch wel enig verschil in jouw benadering en die van  mij. Jij kennelijk niet. Daarom verwacht ik ook niet dat jij bij mij ooit zult aanbellen. Hier op het forum zullen we het echter met elkaar moeten doen. Jouw reacties komen op mij nu steeds onvriendelijker over. Maar dat komt natuurlijk geheel op mijn conto. Greetz M.

Rien Doorn
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 361 | Lid sinds: 02-05-2002 | Geplaatst om: 19:27 - 19-01-2011
Kijk, en nu zou ik dus verwachten dat een moderator zou inspringen en zou zeggen:

"Best MacFrankie en Maurice, het lijkt erop dat dit draadje verzand in een discussie tussen jullie twee die eigenlijk slechts een verschil van mening is. Daarmee wijken jullie af van de forumregels (on topic blijven) en we willen jullie vragen hiermee te stoppen op het forum in dit draadje. Veel plezier met de voortzetting van jullie informatie uitwisseling ergens anders."

Dat zou ik dan goede moderatie vinden en wanneer een van jullie twee toch zou willen doorgaan dan zou het wat mij betreft snel afgelopen zijn door middel van een forumverbod van twee weken. Wie niet horen wil moet maar voelen.

Non, je ne regrette Rien

Maurice van Gaal
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 541 | Lid sinds: 11-07-2010 | Geplaatst om: 19:42 - 19-01-2011
Hahaha, streng hoor! Maar misschien moet dat wel op die manier.

Brinky
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2039 | Lid sinds: 05-02-2004 | Geplaatst om: 19:54 - 19-01-2011

Citaat: Rien Doorn om 19:27, 19-01-2011
Kijk, en nu zou ik dus verwachten dat een moderator zou inspringen en zou zeggen:

"Best MacFrankie en Maurice, het lijkt erop dat dit draadje verzand in een discussie tussen jullie twee die eigenlijk slechts een verschil van mening is. Daarmee wijken jullie af van de forumregels (on topic blijven) en we willen jullie vragen hiermee te stoppen op het forum in dit draadje. Veel plezier met de voortzetting van jullie informatie uitwisseling ergens anders."

En meestal grijpt er bij oeverloos gelijk proberen te halen, waar het hier op uit lijkt te draaien, wel een mod in. Sterker nog dit draadje is al eens op slot gegaan.  Dus ik zie geen probleem.

Rien Doorn
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 361 | Lid sinds: 02-05-2002 | Geplaatst om: 19:57 - 19-01-2011
Maar dat is wel degelijk een probleem, op slot gooien is niet modereren.
Maar goed, nu dreig ik dezelfde fout te maken.

Il ben nod steeds benieuwd naar wat de TS van alle reacties vindt.

Non, je ne regrette Rien

Panico
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2730 | Lid sinds: 11-03-2004 | Geplaatst om: 20:17 - 19-01-2011
Self-fulfilling prophecy?

http://www.pauldj.nl/  ("Interesting reaction! But what does it mean?")

robertk
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 18 | Lid sinds: 07-06-2010 | Geplaatst om: 10:22 - 20-01-2011

Moderator
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 1407 | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 10:39 - 20-01-2011
De moderatoren hier doen het in hun vrije tijd en voor hun lol, en hebben dus geen tijd (en zin) om bij dit soort draadjes de mensen de hele tijd bij de hand te nemen. Verder is op slot gooien wel degelijk moderen, dat doen we namelijk in het geval dat draadjes op oeverloos geklepzeur uitlopen en nergens toe leiden.

En hierbij geven we meteen een demonstratie van het bovenstaande, en dit draadje gaat dan ook niet meer open.

met vriendelijke groet,
het moderatorteam

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 5 6 7 8 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media