Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         Heel veel rode vlaggetjes...

Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

Ger Nijkamp
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 9334 | Lid sinds: 05-12-2002 | Geplaatst om: 14:42 - 31-05-2011

Eric, Stacy, Angela en Gordon zijn zojuist spontaan lid van MacFreak geworden, toen ze hoorde dat er weer ergens iets te jureren was.

[ Ger ]

Site: www.gernijkamp.nl  Twitter: twitter.com/gernijkamp

Ziegler
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3192 | Lid sinds: 06-10-2007 | Geplaatst om: 14:48 - 31-05-2011
In dat geval stem ik op mijzelf.

Eigenlijk al lid sinds 3-3-2002. www.last.fm/user/skrutinizert

Panico
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2730 | Lid sinds: 11-03-2004 | Geplaatst om: 15:15 - 31-05-2011
Ach, eea is volgens mij inherent aan een anoniem medium als internet(fora).
Of het nu gaat om frustraties afreageren of een persoonlijke vete.
En 'multiple identities' kom je ook in de fysieke wereld tegen, moet je maar denken.

Keep your cool!

http://www.pauldj.nl/  ("Interesting reaction! But what does it mean?")

markof
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 988 | Lid sinds: 26-10-2009 | Geplaatst om: 13:26 - 01-06-2011
Goed om te lezen dat ik dus niet de enige ben die tevreden is over het gevoerde beleid hier op MacFreak.    

MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 17:31 - 01-06-2011
Wellicht ten overvloede: hulde voor de moderatie hier!   

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

Moderator
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 1407 | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 22:08 - 23-11-2011
Misschien is het jullie al opgevallen, maar de laatste tijd modereren we wat strenger en dat resulteert (jammer genoeg) in meer rode vlaggetjes.

Het gaat daarbij met name om nieuwe leden die binnen de kortste keren erg hoog van de toren blazen, over van alles een mening hebben en daarbij vaak de moderatoren en/of andere leden onnodig terechtwijzen.

Bij ons leeft het ernstige vermoeden dat het hier steeds om dezelfde persoon of personen gaat die al jaren als hobby heeft/hebben om hier lekker te jennen en te trollen. Wij hebben geen zin in dat soort weinig verheffende bijdrages, geven een paar waarschuwingen en/of verwijderen een en ander en verwijderen uiteindelijk deze persoon weer van het forum.

We hebben geen enkel bezwaar tegen tegengas op dit forum, maar mensen die alleen maar tegengas geven of zich hier op het forum inschrijven om vooral lekker veel tegengas te geven zullen we altijd de deur wijzen, want die dragen nooit bij aan een constructieve discussie.

En dat laatste is waar MacFreak voor ons voor staat en ook zal blijven staan.

met vriendelijke groet,
het moderatorteam

JH
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 7021 | Lid sinds: 03-03-2003 | Geplaatst om: 00:45 - 24-11-2011
Heel goed MF-team, houden zo!    

Mac-musician

Toco
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3424 | Lid sinds: 03-02-2004 | Geplaatst om: 11:55 - 24-11-2011
Dat verklaart idd eea    

Keep up the good work        

1 NAS wil ik niet, ik wil op NAS-1.

Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1135 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 12:22 - 24-11-2011
Kun je ook een roodvlaggetje krijgen zonder een Ban?

I like vlaggetjes.

+ ik vind dat de 'avatar' icons  wel eens een upgrade mogen krijgen.

Sex - Macs and Rock-&-Roll

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media