Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         Smilies

Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 ]    Volgende »

buisman
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 281 | Lid sinds: 04-06-2002 | Geplaatst om: 14:56 - 09-06-2002
Nou, eens heel wat anders dan. Er is nogal wat keus aan smilies hier, maar ik wil er toch nog een paar laten zien die me op het forum van www.seriouszone.com opvielen:
(even met muis selecteren, is eigenlijk voor zwarte achtergrond. Heeft vraagtekentjes boven z'n bolletje)

ROFL

mopper

benner ondersteboven van.

Op dat forum hebben ze een kleine keus van smilies en voor alle smilies kunnen ze op een "meer smilies" link klikken.

Kunnen we stemmen op smilies? offuh... smilie stats krijgen? enneh... onze eigen smilies, ja, dat kan natuurlijk!

awesomemac
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 2833 | Lid sinds: 22-10-2001 | Geplaatst om: 21:17 - 09-06-2002
Leuke smilies! Ik ben naar die site geweest, maar ik kan de smilies niet vinden op het forum. Ik moet zeker eerst mij registreren?

Freedom is the right of all sentient beings...

Dusty
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1975 | Lid sinds: 17-05-2001 | Geplaatst om: 12:40 - 10-06-2002
Wil er inderdaad wel één met vraagtekentjes en als ik dan toch aan het bestellen ben één met bewegende traantjes.
Tenminste neem aan dat ik hier mijn 'bestelling' kan plaatsen.   

Goede raad is duur.
Behalve bij MACFREAK; daar is het GRATIS!

Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 13:30 - 10-06-2002
Ik weet niet of jullie het reeds gezien hebben maar de smileys van Leon zien er wel wat gelikter uit en vertonen geen (of minder) rafeltjes aan de randen!

Ik hecht nogal veel belang aan het visuele aspect en vind het daarom beter om geen hopen vreemde smileys te introduceren.  Plots paarse of groene smileys zien die niet zo goed passen bij de bestaande vind ik persoonlijk te vermijden.  Leon zal waarschijnlijk wel enkele nieuwe ontwikkelen of vinden!

buisman
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 281 | Lid sinds: 04-06-2002 | Geplaatst om: 15:14 - 10-06-2002
Ja, joh, natuurlijk moeten onze smilies veel mooier & geler zijn. Alleen mis ik een paar emoties die ik toch regelmatig heb!
spreekt voor zich...
deze is geel
kylie minogue "i'm spinning around" smily
hoe anders zeg je "ik teleporteer me"?
Bob jij of Bert ik?
ik sta 4kant 8er je!
FF lekker liggen.
mijn favoriete onderwerp: censuur.

Voor meer inspiratie, kijk hier

Do not use for the other use

awesomemac
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 2833 | Lid sinds: 22-10-2001 | Geplaatst om: 16:28 - 10-06-2002
Ziet er wel gaaf en erg leuk uit. Maar wat Corrado schreef is ook zo. Die van Leon zien er wat ronder uit.

Freedom is the right of all sentient beings...

Mic
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 284 | Lid sinds: 27-12-2001 | Geplaatst om: 15:56 - 11-06-2002
Iemand nieuwe smileys gezocht die passen bij de huidige smileys?

Kies maar uit =D:

'...and on the 7th day, God turned off his Macintosh.' http://www.macfundamentalist.nl
eMac 700, Combo-drive, 40 GB HD, 640 MB RAM, Mac Os X Panther 10.3

Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 09:31 - 12-06-2002
He Mic dat zijn leuke smileys!  Zou Leon daar een selectie van kunnen toevoegen aan de rij?  Ik zie dat er al een aantal bijgekomen zijn en een aantal zijn vervangen (bv. die van thumbs-up is verdwenen).

Aan de andere kant moeten we ook niet gaan overdrijven met het invoegen van smileys, maar die laatste vind ik wel erg leuk!

Paul Sondervan
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3219 | Lid sinds: 11-06-2001 | Geplaatst om: 09:37 - 12-06-2002
Volgens mij thumbs up nog steeds aanwezig hoor.

Ik zou graag smileys willen met uitroeptekens (zie de icons van mic) en met vraagtekens. :???:

Sondervan Automatisering
Mac Pro (2006), MacBook Pro 15" unibody (Late 2008), iPhone 4

Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 09:45 - 12-06-2002
Inderdaad Paul verkeerd gekeken!

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media