Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         MacFreak gevaarlijk

Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 ]   

SteefJoops
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 1445 | Lid sinds: 26-12-2005 | Geplaatst om: 12:25 - 11-10-2011
Wat onzin. Dit is een Mac-site en geen Steve Jobs-site.

---
Don't panic
Volg MacFreak.nl via de RSS-feed en via http://twitter.com/macfreaknl

Flix
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 7451 | Lid sinds: 07-04-2001 | Geplaatst om: 12:44 - 11-10-2011
Lezen Hamid. Ik zeg toch, alle andere Mac/Apple sites doen het wel goed, en bv CNN ook. En daar staat ook een zee aan Jobs berichten op.

Misschien hebben ze wel iets tegen de 'Verbannen leden' pagina, hier op MF, want verbannen willen ze daar wel, maar niet publiceren...   

JH
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 7021 | Lid sinds: 03-03-2003 | Geplaatst om: 12:53 - 11-10-2011

Citaat: hamid om 10:11, 11-10-2011
@Flix. Voor iemand die al heel lang op MacFreak vertoeft moet dat toch niet echt moeilijk te raden zijn. Het communistische model is immers wars van iedere persoonsverheerlijking.

Eerst even feiten checken voordat je wat roept.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mao_Zedong#Persoonsverheerlijking

Mac-musician

PeterS
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 93 | Lid sinds: 03-05-2005 | Geplaatst om: 11:34 - 07-11-2011
hallo,

afgelopen week in China; en inderdaad geen directe toegang tot Macfreak.nl
via www.vtunnel.com bleek dit met enige 'gebruikersongemak' (veel banners) te omzeilen en heb ik toch kennis kunnen nemen van de inhoud van mijn dagelijks te bezoeken forum;
via deze site was het helaas niet mogelijk een bericht te posten; tevens kon ik geen youtube filmpjes draaien van de nieuwsberichten; bij een volgend bezoek eens kijken wat daarvoor de oplossing is; verder blijkt het zoeken via google duidelijk vertraagd te worden, of zelfs af en toe onmogelijk.

heeft iemand al een tip om toch Youtube zichtbaar te krijgen in China?

Peter

chrismacjazz
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 263 | Lid sinds: 27-05-2011 | Geplaatst om: 12:05 - 07-11-2011
@Peter, verstaanbare frustratie    
Heb is gekeken hoe je het zou kunnen omzeilen en kwam op het volgende. Hopelijk kan je met deze tips verder aan de slag. Zelf nog niet geprobeerd uiteraard, mocht het de oplossing zijn gelieve dit dan te melden in het forum voor andere gebruikers op het forum.
Check de volgende website.
http://techie-buzz.com/tips-and-tricks/unblock-and-access-youtube-from-china.html

OSX Lion - Macbookpro thunderbolt 15 Inch 2.2 Ghz 8 GB; 750GB HD./ Apple Aiport Express 802.11n

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media