Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         Toevoeging van laatste poster bij ieder topic (homepage)

Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator, Administrator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

Godfather
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3518 | Lid sinds: 24-11-2004 | Geplaatst om: 23:01 - 12-02-2013
Heren,

Het zou mij fijn lijken om, in ieder geval als persoonlijke optie, de functie om de laatste poster te zien van ieder topic op de homepagina. Dat werkt voor mij persoonlijk makkelijker dan het aantal posts op te sommen en daar de getallen per topic van te onthouden. Aangezien voor mij de enige logische manier is van dit forum bezoeken zou het voor mij een enorme aanwinst zijn. Het gaat dan specifiek om de volgende locatie:

section id="recenttopics" class="module" in de td class="replies". Bij voorkeur achter of zelfs in plaats van het aantal getoonde posts.

Mac Pro '08 - iPad 16GB - iPhone 6 - Next Gen MB Pro

Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 01:06 - 13-02-2013
Ik begrijp het niet zo goed wil jij hier nog de naam van de laatste poster achter plaatsen ?

VwVanFan
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 767 | Lid sinds: 02-08-2008 | Geplaatst om: 01:10 - 13-02-2013
Wat maakt het uit wat wie post?
Het gaat toch om de toevoeging en de waarde er van?
Lijkt me nutteloos om op de man de reacties of antwoorden af te wegen??

www.Seti.nl 6534784 units cruncht.
Apple product lover........
http://www.verstelbarekeuken.nl

Godfather
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3518 | Lid sinds: 24-11-2004 | Geplaatst om: 01:55 - 13-02-2013
@Shmoo,
Ja dat klopt, de naam van de forum gebruiker die als laatste gepost heeft zou ik daar graag bij zien.

@VwVanFan,
Dat is een fraaie aanname, grappig gevonden ook. Maar nee, het is mij daarom niet te doen.
In werkelijkheid maakt het mij namelijk geen zak uit wie het is geweest, zolang ik het bv zelf maar niet ben! Ik volg namelijk vaker meerdere topics tegelijk en dan open ik ze van tijd tot tijd om te kijken of er al nieuwe reacties zijn. Soms kom ik dan mijn eigen reactie tegen of een reactie die er eerder ook al stond als laaste post, tamelijk zinloos dus.

Maar, je zet me wel aan het denken. Misschien is het handiger om met kleur te werken in plaats van namen. Dus bv. een grijze kleur voor de topics die ik al gelezen heb / waar niemand verder iets nieuws heeft gepost sinds mijn laatste bezoek.

edit: Mooi voorbeeld zijn de bullets (•) voor de nieuws items; voor mij ontzettend handig om te zien wat ik kan overslaan aangezien daar mijn interesses of bijdragen (bijna) nooit liggen. Zoiets zou ik dus graag zien, maar dan voor (on)gewijzigde topics sinds mijn laatste bezoek.

(Bewerkt door Godfather om 2:12, 13-02-2013)

Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 02:29 - 13-02-2013
Er is natuurlijk weinig ruimte in die sidebar maar miss. in een Hover plaatsen, dus zodra je met de muis over het getal gaat komt er een kleine 'tooltip' omhoog met daarin de naam van de laatste poster. Dat kan een mogelijkheid zijn denk ik.

atelier
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 634 | Lid sinds: 26-05-2002 | Geplaatst om: 07:35 - 13-02-2013

Citaat: Godfather om 23:01, 12-02-2013
Heren,

Het zou mij fijn lijken om, in ieder geval als persoonlijke optie, de functie om de laatste poster te zien van ieder topic op de homepagina.

Staat toch gewoon hier http://www.macfreak.nl/forums/nieuwe_onderwerpen/overzicht/

http://www.hlwebdesign.eu

Godfather
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3518 | Lid sinds: 24-11-2004 | Geplaatst om: 13:38 - 13-02-2013
@Shmoo, Dat zou inderdaad ook een optie kunnen zijn maar misschien iets te fancy voor MacFreak. Daarnaast gaat het mij zoals eerder gezegd niet echt zozeer wie het is geweest maar meer of er nog toevoegingen of wijzigingen zijn sinds mijn laatste bezoek. Dat moet eleganter opgelost kunnen worden lijkt mij.

@atelier, nee dat is een overzicht per forum onderdeel, chronologisch gesorteerd ook per forumonderdeel. Los van het feit dat het werken in categorieën op een forum wat mij betreft sowieso achterhaald is; is het ook nog eens lastig te zien wat er nou allemaal recent gepost is. Je moet nu per forum onderdeel de laatste reacties zoeken, dan is het simpelweg open klikken van de topics op de voorpagina sneller.

Nee, het systeem op de voorpagina is echt precies wat ik zoek maar dan met eerder genoemde aanvulling als een symbooltje of een kleurwijziging.

Viool
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 879 | Lid sinds: 24-07-2004 | Geplaatst om: 22:28 - 13-02-2013
Mee eens, handig een bolletje met kleur zoals in het 'forumoverzicht' (wat ik nooit gebruik).
Als je echt iets wilt volgen kan je natuurlijk ook emailnotificatie aanzetten met meestal een
vollopende mailbox tot gevolg.

Noord Nederlands Orkest
"vreemden zijn vrienden met wie u nog kennis moet maken"

Wink10
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 358 | Lid sinds: 12-02-2010 | Geplaatst om: 22:34 - 13-02-2013
@Viool: hoe zet je die emailnotificatie aan?
Heb het wel eens gezien, maar kijk er nu waarschijnlijk overheen......

Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 22:42 - 13-02-2013
Als je een reactie plaatst op een topic dan kun je onderaan het formulier een checkbox aanzetten.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media