Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         chat
                waar is iedereen
Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

Gewist lid
Niet Aanwezig

Gewist
Aantal berichten: n.v.t. | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 18:34 - 18-09-2002
Citaat: Leon om 18:08, 18-09-2002

Je mag de vraag ook direct aan mij richten hoor  

LOL, tja, ik ben en blijf directie-secretaresse in hart en nieren    

Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 22:25 - 18-09-2002
Leon, IM heeft een aparte chatclient en die vind ik wel eens plezant omdat je dan enkel met IM-leden aan het kletsen bent.  Ok je kan het via iChat ook, maar wat met de niet Jaguar-gebruikers?

Al zit ik nu niet meteen te smeken naar een chatclient van MacFreak hoor.  Ik ben niet echt een chatter meer een forum-bezoeker.

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 23:44 - 18-09-2002
Mensen die Jaguar nog niet hebben, of sterker nog, onder OS 9 werken kunnen gewoon chatten met AIM. Die is er voor alle platformen, zelfs Windows dus dat kan het argument niet zijn... Daarnaast gebruikt men de chatfunctie bijna nooit en het is een beetje zonde van m'n tijd on daar iets complex voor te ontwikkelen terwijl er zo veel betere alternatieven zijn, snap je een beetje waar ik naartoe wil?!

Enne Syl, gelukkig wel     

PeterH
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 85 | Lid sinds: 08-09-2002 | Geplaatst om: 00:12 - 19-09-2002
Citaat: Leon om 18:08, 18-09-2002
De meeste mensen gebruiken nu iChat of MSN en dat werkt aanzienlijk prettiger dan een chat via een browser. En een eigen Chat programma uitbrengen zoals collega websites zie ik niet echt zitten omdat je dan wéér een extra programma op je computer moet hebben om te chatten, en er zijn er al zo veel...

iChat voldoet goed. Veel personen van de nl.comp.sys.mac en hier zijn 's avonds te vinden op de iChat macgroep.

Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 09:07 - 19-09-2002
Ja hoor Leon, ik begrijp je.  Ik zou het ook onnuttig van jouw vinden om je tijd te verdoen met een chatclient te ontwikkelen, ik zie die ontwikkelingen liever aan het forum zelf!

Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 09:43 - 19-09-2002
Hihi wel grappig Leon, die oplossing die je me voorstelt heeft Sylvia gisterenavond nog naar mij gemaild via een persoonlijk berichtje!

Thanks Sylvia (en een klein beetje Leon).

Gewist lid
Niet Aanwezig

Gewist
Aantal berichten: n.v.t. | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 10:32 - 19-09-2002
Graag gedaan Corrado. Tja...ben niet zo thuis in de juiste computertermen e.d. dus leg ik het liever omstandig uit via PB...     

Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 15:06 - 19-09-2002
Als ik jouw was zou ik zo bescheiden niet zijn hoor!  Je uitleg was heel erg juist!

Het was ik die niet echt op de hoogte was van AIM, Jaguar en dergelijke toestanden...

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media