Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         Verdere verbeteringen aan het Forum
                ik ben weer op dreef :)
Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 ... 11 12 ]    Volgende »

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 20:55 - 02-08-2002
Zit in de NIEUWE versie... nog niet in deze, dat bedoelde ik  

Dusty
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1975 | Lid sinds: 17-05-2001 | Geplaatst om: 09:03 - 03-08-2002
Hoeveel tijd heb ik nog om eventueel de berichten te verplaatsen naar mijn eigen computer en krijgen we misschien vantevoren nog een berichtje als je daadwerkelijk aan de slag gaat?

Goede raad is duur.
Behalve bij MACFREAK; daar is het GRATIS!

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 11:20 - 03-08-2002
Alle tijd, ik ga toch converteren. De oude berichten blijven dus behouden...

Dusty
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1975 | Lid sinds: 17-05-2001 | Geplaatst om: 13:33 - 03-08-2002
Ik, en met mij nog vele anderen zo is in het verleden al menige keer gebleken, gebruiken voornamelijk de 'Artiesteningang' als ze dit forum bezoeken. Met andere woorden we gaan dus niet door de voordeur naar binnen.
Daardoor missen wij dingen zoals een nieuwe poll, column etc.
Is er, in de nieuwere versie die je nu aan het voorbereiden bent, plek om dit soort dingen op de hoofdpagina aan te kondigen?
Voordat je nu begint te schieten, granaatApples werpen of meer van dat soort gewelddadige dingen    ik ben op de hoogte van berichten die verschijnen in de balk "Forum mededelingen"
Maar daar zou je dat voor mij part ook gerust in mogen zetten, want de ervaring leert toch, zo heb ik inmiddels ontdekt dat ondanks voornemens om dan maar eens via de voordeur te vertrekken ook niets uitgehaald hebben.
Is maar een ideetje...............   

Goede raad is duur.
Behalve bij MACFREAK; daar is het GRATIS!

Marc Roman
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 532 | Lid sinds: 31-05-2002 | Geplaatst om: 13:35 - 03-08-2002
Nou, als ik eventjes tijd heb, klik ik gewoon eventjes op 'Nieuws site' met de Shift toets ingedrukt, en dan kijk ik even of er nieuw nieuws is. Ik heb er niet echt problemen mee dat ik niet op 't forum kan zien of er nieuw nieuws is of niet.    

Groetjes, Marc.  

Volg de dagelijkse perikels van mijn leven op mijn weblog.

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 17:56 - 03-08-2002
Dusty; ik ga niet het forum en de nieuws site samen smelten op wat voor een wijze dan ook. De nieuws site is een kwestie van klikken op de button 'Nieuws site' boven in het menu. Een klik, da's alles. Daar ga ik niet de boel onnodig voor overhoop gooien   

janveenstra
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2616 | Lid sinds: 12-01-2002 | Geplaatst om: 18:01 - 03-08-2002
weet je wat Leon
er valt bijna nix meer te verbeteren.
Ga terug naar release 1.0 van het forum en begin opnieuw, dan heb je nog wat te doen    

"It's not easy being a penguin..."

Marc Roman
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 532 | Lid sinds: 31-05-2002 | Geplaatst om: 18:05 - 03-08-2002
Inderdaad Jan! LOL    

Groetjes, Marc.  

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 18:13 - 03-08-2002
Ik geloof het ook. De laatste keer dat ik om input vroeg kreeg ik zoveel vragen, da's gewoon niet leuk meer. Ik heb geloof ik al die verzoeken verwerkt... Ach, de Persoonlijke Berichten applicatie is nog voor verbetering vatbaar, die gaat ook heeeeeeel mooi worden straks  

Maarre.... wat vinden jullie nou van de nieuwe layout met die buttons aan de bovenkant en zo ( voor vergelijk voorgaande versie, kijk op http://www.macfreak.info ). Ben ik wel benieuwd naar!

Marc Roman
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 532 | Lid sinds: 31-05-2002 | Geplaatst om: 18:19 - 03-08-2002
Nou, ik vind het top uitzien!      Echt een goede verbetering. De tekst op de knoppen is stukke duidelijker, en die onderste balk ziet er in vergelijking met die gewone tekst velen malen beter uit!      Je bent echt goed Léon!    

Groetjes, Marc.  

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 ... 11 12 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media