Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         Verdere verbeteringen aan het Forum
                ik ben weer op dreef :)
Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ... 10 11 12 ]   

Star 42
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 27 | Lid sinds: 30-08-2002 | Geplaatst om: 08:42 - 09-09-2002
Om even terug te keren naar het onderwerp van dit draadje:

Is er een mogelijkheid om binnen een forum de draadjes op volgorde van "gelezenheid" te zetten? Ik bedoel: met de druk op een knop alle draadjes met een geel bolletje bovenaan de lijst, waardoor je een snel overzicht hebt van de onderwerpen waar iets in is veranderd...

heuvelrach
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3061 | Lid sinds: 12-10-2001 | Geplaatst om: 09:38 - 09-09-2002
Ik ben natuurlijk niet degene die je het antwoord moet geven, maar dat gebeurt toch al automatisch? En je kunt bovenaan ook nog aangeven dat je alleen de threads wilt zien van de afgelopen x dagen, zodat het nog overzichtelijker wordt. Of bedoel je dat threads die je hebt overgeslagen bij jou ook bovenaan komen? Dan geef ik je weinig kans.   

iMac alu 20", 2,4Ghz, 320 GB, 2GB, OS X 10.6

Dusty
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1975 | Lid sinds: 17-05-2001 | Geplaatst om: 11:03 - 09-09-2002
Onderschat anders ons aller Leon niet!
Hij is namelijk in staat, zo heb ik ontdekt, om verbeteringen te verbeteren, zodat het nog beter gaat. En dat allemaal zonder dat ie er zelf beter van wordt!       
Om die reden kan Leon zich nu ook in betere kringen vertonen.
Het is dus NIET zo dat hij dit voor ons doet: bij gebrek aan beter............ anders moet iemand mij maar verbeteren.
Kijk ik heb nu even niets beters te doen, zou het ook niet beter weten.
Het lijkt me dat ik daarom ook maar beter om nu mijn mond te houden, maar je moet maar zo denken, als je de moeite neemt om dit allemaal te lezen: Beter laat dan nooit als ie nu zijn leven nog wil beteren.
En voor iedereen die hier ziek van wordt: Hoop dat je snel weer aan de beterende hand bent en je dus snel weer beter bent.
Beterschap! :colgate:  :colgate:

(Bewerkt door Dusty om 11:08, 9-09-2002)

Goede raad is duur.
Behalve bij MACFREAK; daar is het GRATIS!

macossie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1689 | Lid sinds: 26-01-2002 | Geplaatst om: 12:31 - 09-09-2002
Dusty ik weet niet wat je nou probeerde te vertellen,
maar ik vind het allemaal wel Best

studioleo.nl

Gewist lid
Niet Aanwezig

Gewist
Aantal berichten: n.v.t. | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 20:07 - 13-09-2002
Met de snelweg nog in de oren en gedachten nergens ben ik aanbeland op het forum, alwaar ik mij plots veel BETER voel!
Dank je wel Dusty!!!            

Giel
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 766 | Lid sinds: 06-02-2002 | Geplaatst om: 22:58 - 26-10-2002
"Markeren als gelezen" in een forum brengt je altijd terug naar de overzichtslijst van de berichten in dit forum. Dit geldt als je in een thread zit en als je in de overzichtslijst zit.
Zou het niet handiger zijn als je gewoon op het hoogste nivo terugkomt? Je hoeft immers als je aangeeft dat je alles gelezen hebt, die berichten niet meer te zien.
Ik merk nl. dat ik dat zelf altijd doe: ik spring naar hoofdnivo "Het MacFreak Forum", en de berichten bekijk ik niet meer.

Een onderschrift kan best leuk zijn. Echt waar!

Gewist lid
Niet Aanwezig

Gewist
Aantal berichten: n.v.t. | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 23:01 - 26-10-2002
Daar ben ik het nou helemaal mee eens, Giel!!!    
Dat vind ik wel een heel zinnige verandering    
Ik doe namelijk precies hetzelfde als jij...

Star 42
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 27 | Lid sinds: 30-08-2002 | Geplaatst om: 09:50 - 30-10-2002
Citaat: heuvelrach om 9:38, 9-09-2002

Ik ben natuurlijk niet degene die je het antwoord moet geven, maar dat gebeurt toch al automatisch? En je kunt bovenaan ook nog aangeven dat je alleen de threads wilt zien van de afgelopen x dagen, zodat het nog overzichtelijker wordt. Of bedoel je dat threads die je hebt overgeslagen bij jou ook bovenaan komen? Dan geef ik je weinig kans.   

Woef,
De gelezenheid die ik bedoel is niet je eigen gelezenheid.
Ik bedoelde te zeggen dat hete topics (die met een eigen
kleur indicatorbolletje (vandaar de link met de stoplichtjes)
automatisch bovenaan komen te staan.

stellaluna
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 166 | Lid sinds: 28-10-2002 | Geplaatst om: 12:49 - 31-10-2002
Mag ik een paar dingen op een verlanglijstje zetten?

1. Meer smilies, want errug leuk    
2. Zelf een avatar kunnen aanmaken.

oeps, ik zag dat er een thread is over het avatar onderwerp. maar het lijkt me echt erg leuk en het ziet er vaak wel geinig uit.

(Bewerkt door stellaluna om 12:52, 31-10-2002)

Macbook @ 2,16Ghz

jap
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 601 | Lid sinds: 05-07-2002 | Geplaatst om: 22:38 - 01-11-2002
Is Leon naast het engelstalige MacFreak Forum nu ook al begonnen in Japan ?   

Ik vond deze  MacFreak BBS  

Nu allemaal naar een cursus Japans ? En niet vergeten je lettermap bij te werken.   

More apples a day keep that virus away!

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ... 10 11 12 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media