Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         Verdere verbeteringen aan het Forum
                ik ben weer op dreef :)
Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ... 8 9 10 11 12 ]    Volgende »

Dries Van Giel
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 875 | Lid sinds: 18-05-2002 | Geplaatst om: 14:15 - 19-08-2002
nog een detail leon: bij de info over de leden (als je op de knop ledenlijst klikt) staat er dit:
Nieuw LidMacFreak Donateur
Misschien een < br > tussen de naam en status zetten.

(Bewerkt door Dries Van Giel om 14:15, 19-08-2002)

an apple a day keeps the doctor away...

Giel
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 766 | Lid sinds: 06-02-2002 | Geplaatst om: 19:20 - 23-08-2002
Mischien kijk ik met met neus, maar volgens mij is de tweede regel van nieuw onderwerp nergens te lezen als je al in het onderwep zit. Alleen in het overzichtsscherm is de tweede zin te vinden.
Aangezien ik altijd met de 'nieuwer' optie naar een volgend onderwerp spring, mis ik de tweede regel.
Als je dit bericht leest, kun je de erg informatieve zin 'ik ben weer op dreef  ' nergens vinden.   

Een onderschrift kan best leuk zijn. Echt waar!

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 19:58 - 23-08-2002
Citaat: Giel om 19:20, 23-08-2002

Mischien kijk ik met met neus, maar volgens mij is de tweede regel van nieuw onderwerp nergens te lezen als je al in het onderwep zit. Alleen in het overzichtsscherm is de tweede zin te vinden.
Aangezien ik altijd met de 'nieuwer' optie naar een volgend onderwerp spring, mis ik de tweede regel.
Als je dit bericht leest, kun je de erg informatieve zin 'ik ben weer op dreef  ' nergens vinden.   

Goeie, done... staat nu onder de naam van het onderwerp...

Giel
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 766 | Lid sinds: 06-02-2002 | Geplaatst om: 20:02 - 23-08-2002
prachtig, in minder dan 30 minuten na mijn bericht!      :colgate:

Een onderschrift kan best leuk zijn. Echt waar!

jap
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 601 | Lid sinds: 05-07-2002 | Geplaatst om: 21:54 - 25-08-2002
'kWas een tijdje afwezig maar mis nog steeds (ik lijk wel een ouwe zeur) het sorteren op woonplaats. Dus niet je eigen woonplaats, maar gewoon dat iedereen per woonplaats te zien is. Alle Amsterdammers, Rotterdammers, Hagenezen enz. enz. Zou dat nog lukken Leon voor 19 oktober ?      Hardstikke bedankt alvast !

More apples a day keep that virus away!

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 02:39 - 26-08-2002
Ik moet daarvoor de hele module opnieuw gaan ontwikkelen en daar gaat wat tijd in zitten. Ik denk wel dat het gaat lukken voor 19-10 maar ik heb zoveel projecten binnen MacFreak waar ik op dit moment mee bezig ben dat ik voor de komende maand wel een dagtaak heb aan het ontwikkelen van nieuwe, en aanpassen van bestaande, modules.

Even voor de duidelijkheid, de meeste verzoeken zijn genoteerd en daar zal aan gewerkt worden. Er zijn alleen dingen die belangrijker zijn voor het voortbestaan, en het beheersgemak, van de site en die gaan natuurlijk voor. Denk bijvoorbeeld aan de nodige security bugs die ik de afgelopen tijd heb gefixed en de integratie van nieuws en forum.

Dusty
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1975 | Lid sinds: 17-05-2001 | Geplaatst om: 19:06 - 26-08-2002
Kan het trouwens zijn dat je inmiddels het vakje met de aanwezigen al wel groter hebt gemaakt, Leon?
Zag net dat we met z'n zeventienen aanwezig zijn (11 gasten en 6 leden) en nu pasten we er wel allemaal in.   

Goede raad is duur.
Behalve bij MACFREAK; daar is het GRATIS!

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 19:13 - 26-08-2002
Citaat: Dusty om 19:06, 26-08-2002

Kan het trouwens zijn dat je inmiddels het vakje met de aanwezigen al wel groter hebt gemaakt, Leon?
Zag net dat we met z'n zeventienen aanwezig zijn (11 gasten en 6 leden) en nu pasten we er wel allemaal in.   

Ik kap 'm af bij 10 leden of 10 gasten, niet 10 in totaal  

jap
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 601 | Lid sinds: 05-07-2002 | Geplaatst om: 00:23 - 27-08-2002
Citaat: Leon om 2:39, 26-08-2002

Ik moet daarvoor de hele module opnieuw gaan ontwikkelen en daar gaat wat tijd in zitten. Ik denk wel dat het gaat lukken voor 19-10 maar ik heb zoveel projecten binnen MacFreak waar ik op dit moment mee bezig ben dat ik voor de komende maand wel een dagtaak heb aan het ontwikkelen van nieuwe, en aanpassen van bestaande, modules.

Sorry Leon, ik wil echt niet drammen, maar dacht dat je het vergeten had, juist omdat er zoveel wordt veranderd. Ik vind het eigenlijk heel bijzonder dat er door jou hier zoveel wordt aangepast ten voordele van de leden. als ik vergelijk met een aantal andere fora dan is dit toch een verademing. Ik zal niet meer op je vingers kijken. Ben je trouwens al op vakantie geweest ?       

More apples a day keep that virus away!

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 10:51 - 27-08-2002
Vaka-wat?! Nee, dat woord ken ik niet....  

We zijn tijdens de vakantie met de kleine meid lekker dagjes weg geweest leuke dingen doen. Die heeft zich geen dag hoeven vervelen. Straks gaan paps en mams lekker even 4 dagen genieten in Parijs (waarvan een op de expo (ja, Syl wil dat ook!)) en zo tegen de kerst gaan we weer eens lekker naar de Schotse Hooglanden of naar Nerja, zuid Spanje...

Ik heb voor mijn werk zo extreem veel moeten reizen dat het voor mij vakantie is om thuis te zijn  

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ... 8 9 10 11 12 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media