|
|
|
|
botoo
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 385 | Lid sinds: 06-07-2001 | Geplaatst om: 08:21 - 19-08-2002
Volgens mij kan dat handvat beter achterwege blijven. - Ten eerste gooi je _met_ handvat verder (is niet nodig). - Ten tweede kan het handvat tijdens de werpacties, of waarschijnlijker tijdens de landing afbreken, waardoor je weer een ongelijkheid krijgt in het 'competitie'element tussen de verschillende werpers Weglaten is ook minder werk dan monteren, en het scheelt de organisatie minimaal 1 pc om mee te slepen naar de MacFreakDag Alles wat er niet op zit, kan ook niet stukgaan...
|
The letters are Hex, of an ancient mode, but the language is that of Microsoft, which I dare not utter here. But in common English this is what it says: One OS to rule them all, One OS to find them, One OS to bring them all & in the darkness bind them
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
|
|
|
|
Skriek
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 107 | Lid sinds: 30-07-2002 | Geplaatst om: 09:15 - 19-08-2002
AAAAAAAH!!!! (er is geen schrik smiley ) als windhoos gebruikers hier lucht van krijgen gaan ze macs gooien (er is ook geen op-je-onderlip-bijt smiley )(o nee wacht es, ) als windhoos gebruikers hier lucht van krijgen gaan ze macs gooien (zo das beter) hmmmm...
|
"I have too many hobbies." Tim, 2006
|
|
|
|
Leon
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 10:46 - 19-08-2002
 |
Citaat: botoo om 8:21, 19-08-2002
Volgens mij kan dat handvat beter achterwege blijven. - Ten eerste gooi je _met_ handvat verder (is niet nodig). - Ten tweede kan het handvat tijdens de werpacties, of waarschijnlijker tijdens de landing afbreken, waardoor je weer een ongelijkheid krijgt in het 'competitie'element tussen de verschillende werpers Weglaten is ook minder werk dan monteren, en het scheelt de organisatie minimaal 1 pc om mee te slepen naar de MacFreakDag Alles wat er niet op zit, kan ook niet stukgaan... |
 |
| Het is juist de bedoeling dat ze die dingen zo ver mogelijk (denk kogelstoten) weg gooien... het handvat is van hard staal, dat breekt niet zo snel af en als ze wel afbreken schroeven we er gewoon weer een nieuwe op Enne, Skriek... wanneer ze gaan Mac werpen roepen we de gehele Mac gemeenschap op Mac's te gaan vangen (denk kogelkoppen)
|
|
|
|
|
Marc Roman
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 532 | Lid sinds: 31-05-2002 | Geplaatst om: 10:58 - 19-08-2002
Dat wordt nog lachen op 19 oktober! Groetjes, Marc.
|
Volg de dagelijkse perikels van mijn leven op mijn weblog.
|
|
|
|
irongangster
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 153 | Lid sinds: 14-07-2002 | Geplaatst om: 01:42 - 22-08-2002
 |
Citaat: Skriek om 9:15, 19-08-2002
AAAAAAAH!!!! (er is geen schrik smiley ) als windhoos gebruikers hier lucht van krijgen gaan ze macs gooien (er is ook geen op-je-onderlip-bijt smiley )(o nee wacht es, ) als windhoos gebruikers hier lucht van krijgen gaan ze macs gooien (zo das beter) hmmmm... |
 |
| haha, Jongen dit zijn Freaks hier, tuurlijk zullen ze opscheppen over macs en windows boycotten , als je hiervan over je nek gaat raad ik je aan hier niet te komen(ben zelf ook windows gebruiker). Of was het niet zo serieus bedoelt
|
"Beat the Silence"
|
|
|
|
MacFanGuy
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 4832 | Lid sinds: 27-07-2001 | Geplaatst om: 09:12 - 22-08-2002
Klein concern (niet bedoeld om de pret te bederven ): handvaten zonder Kema Keur, zijn we dan niet bang dat er per ongeluk een computer echt op een kinderkopje terechtkomt?? Vindt dat wel een reëel risico toch... |
Beginnersles in de rust van je eigen huis? voor €20,-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|