Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 21:16 - 13-09-2002
Paris was c'est formidable. We hadden alleen even een vervelende bijsmaak toen er op de 11e september een bommelding was terwijl we helemaal op de top van de de Eifeltoren zaten.
In eerste instantie had men meegedeeld dat er een lift uitgevallen was. Om de doorstroom van mensen beter te laten verlopen via de liften die van de 2e verdieping (zo'n 150 meter hoog) naar beneden gingen hadden mijn oom (is 4 jaar ouder dan ik ben en net even iets gestoorder, we zijn eigenlijk meer broers) en ik maar besloten om de rest naar beneden te lopen maar toen we halverwege waren hoorde we beneden al de police en kregen we de opdracht van personeel dat op de 1e stond (alle liften waren inmiddels beneden aangekomen en wij waren nog de enige in de toren) dat er een bommelding was. Nou, die laatste 75 meter zijn heel rap gegaan kan ik je vertellen... Gelukkig bleek het achteraf vals alarm, het gaf alleen wel even een flinke domper op de rest van de avond. Ik hoop dat ze die lolbroek te pakken hebben gekregen
Voor de rest, geNoten!!!
michelvdb Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4198 | Lid sinds: 31-10-2001 | Geplaatst om: 22:55 - 13-09-2002
Ben je mosselen en frietjes gaan eten "Chez Léon"? met een vette
Star 42 Niet Aanwezig
Junior Lid
Aantal berichten: 27 | Lid sinds: 30-08-2002 | Geplaatst om: 11:10 - 07-10-2002
Blij dat je weer heelhuids in ons kikkerlandje bent aangekomen. Over de stoplichtjes heb ik de afgelopen tijd niet verder nagedacht.