Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         MacFreak peep-show
                wat denken jullie dat het is...
Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

Peter Villevoye
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 9539 | Lid sinds: 17-03-2001 | Geplaatst om: 22:53 - 19-10-2002
De "peepshow" zal vanaf morgenmiddag (zondag) on-line staan,
evenals vele foto's van de hele dag en... de Ellen Look-a-Likes !
Vanaf de eerste minuten t/m het pc-werpen en opruimen was het
te druk om iets on-line te zetten. Onze excuses aan thuisblijvers.
Vanavond zijn we een beetje bekaf, dus - met permissie - vrijaf.

Morgen doen we alles nog eens dunnetjes (on-line) over :-)

Peter

Studea — Advies - Training - Begeleiding.  Ook op Twitter.com/studea !

Marnix Imac
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1823 | Lid sinds: 06-12-2001 | Geplaatst om: 23:02 - 19-10-2002
We zijn niet ongeduldig, wij waren erbij, groeten macFreak Flanders.    

Gewist lid
Niet Aanwezig

Gewist
Aantal berichten: n.v.t. | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 23:05 - 19-10-2002
Marnix, lang geleden dat ik zo tegen een man heb opgekeken      wat een boom van een vent is dat zeg!    

Marnix Imac
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1823 | Lid sinds: 06-12-2001 | Geplaatst om: 23:34 - 19-10-2002
Sorry Sylvia dan heb je niet Daniël en Jaap gezien denk ik.
Moesten we nu nog in jullie omgeving zijn, wij vlamingen brachten jullie een flesje champage Laurent-Perrier aan bed, bedankt zeg.
Marnix & Co.
ps 1; Terloops rond 18.15 waren we thuis en ontstopten zo een flesje, wat ik ook niet wist dat onzen Jaap den besten koffiebrander is van Europa en onzen Daniël een bankboy is, ik als bouwvakker voelde me wel klein hoor.
ps 2; we nuttigden daar een prachtige maaltijd, doch daar vertel ik binnenkort iets meer van (het was iets met loempia met pindakaas, met een soort .............)
Veel liefs van ons allemaal.

Dusty
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1975 | Lid sinds: 17-05-2001 | Geplaatst om: 11:27 - 20-10-2002
Citaat: Marnix Imac om 20:33, 19-10-2002

Prettig om met jou eens kennis gemaakt te hebben ...............................
................... moet nog de foto's doorsturen naar mijn medeautoreisgenotenmaarssenmacfreakers, Marnix.
ps : nu ik u in levende lijve gezien heb, gij ziet er wel nen drogen komieken uit zeg, tevens dat Silvia zo klein was, ik had haar toch nen meter tachtig geschat vroeger in het SMOELENBOEK.
So long folks, Marnix

Vraagje voor de duidelijkheid, Marnix: Heeft dat eerste en de ps betrekking op mij?
Enne....... als je toch bezig bent foto's door te sturen, stuur er mij dan meteen een paar; met name waar jullie zelf ook opstaan.
En wat Sylvia betreft - kan dat hier gerust neerzetten; dit leest ze toch NIET     - vind dat ze er heel leuk uitziet. (het oog wil toch ook wat)   
Daarnaast was het leuk om eens kennis te maken met de persoon die daarachter zit.
Wij delen tenslotte Leon met haar, maar omgekeerd is dat inmiddels ook het geval: Leon moet haar - sinds ze op het forum aanwezig is - ook met ons delen.   

Goede raad is duur.
Behalve bij MACFREAK; daar is het GRATIS!

heuvelrach
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3061 | Lid sinds: 12-10-2001 | Geplaatst om: 11:44 - 20-10-2002
Citaat: Marnix Imac om 20:33, 19-10-2002

tevens dat Silvia zo klein was, ik had haar toch nen meter tachtig geschat vroeger in het SMOELENBOEK.
So long folks, Marnix

Die Marnix. Over droogkomieken gesproken.

iMac alu 20", 2,4Ghz, 320 GB, 2GB, OS X 10.6

Marnix Imac
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1823 | Lid sinds: 06-12-2001 | Geplaatst om: 14:19 - 20-10-2002
Mannekes het is nu zondag kwart na twee (14:15), heb zojuist steak au poivre gereed gemaakt (gerecht volgt weldra). Nadat jap en Jazz bij ons vertrokken waren heb ik nog in de pinten gezeten, en mijn kopken doet een beetje pijn, Dusty stuur de fotos nog door als mijn lichaam vol van alcohol     nog meewil, zoniet doe ik dit morgen wel.

jap
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 601 | Lid sinds: 05-07-2002 | Geplaatst om: 14:30 - 20-10-2002
Ik vond de peepshow van grote klasse, chapeau voor deze MacErotic-reportage Peter.
Van mij verdient deze de MacLowlands-Award.

Ik hoop dat je hiermee in het buitenland ook succes scoort.  :colgate:

Door de teksten ook in het Engels te plaatsen ligt de roem reeds voor het grijpen.    

More apples a day keep that virus away!

Gewist lid
Niet Aanwezig

Gewist
Aantal berichten: n.v.t. | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 18:57 - 20-10-2002
ROFL
Ik heb dit allemaal NIET gelezen Dusty....en vertel hier dus ook niet dat ik hier met het schaamrood op de kaken zit!

LOL Marnix...geweldig....zoals Heuvelrach al zei: wie is hier de droogkomiek???

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media