Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         nieuwe meeting
                leuk idee misschien?!
Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 5 ]   

Kool
Niet Aanwezig

Super Kool =)
Aantal berichten: 827 | Lid sinds: 22-01-2001 | Geplaatst om: 16:00 - 22-10-2002
eh... ik ben wel voor een LAN party, maar heb nog nooit de lol van Quake en soortgelijken kunnen snappen. Iemand in voor een potje Tetris? (kan ook via netwerk!)

Hoe Kool Super Kool werd... zal nu na het opschonen van het forum een raadsel blijven voor wie dit nog niet wist.

Soulblighter
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 347 | Lid sinds: 13-06-2002 | Geplaatst om: 17:07 - 22-10-2002
ut was trouwens een maar een idee om een lan-party te houden, als iemand anders wat weet (zoals het potje zuipen van arwin!) voor de nieuwe meeting, gooi ut dan in de groep!    

HØH!!!

Gewist lid
Niet Aanwezig

Gewist
Aantal berichten: n.v.t. | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 17:11 - 22-10-2002
Tetris??? Gut, bestaan er dan nog meer van die halve zolen net als ik die dat leuk vinden    
Mijn zegen heb je Kool, ik doe mee!    

Eey Soulblighter! LAN party goed id, tafels en stoelen ook een goed id, zuipen zo mogelijk een nog beter id!!    
Als we maar leut hebben    

michelvdb
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4198 | Lid sinds: 31-10-2001 | Geplaatst om: 17:50 - 22-10-2002
Als jullie het in de pinten willen gooien zullen jullie toch naar de Zuiderburen moeten komen. Hier kennen ze d'r alles van.
Hollanders hun "bier"? Jawadde mijne joengne. Da's spoelwater uit de tapleidingen.

Star 42
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 27 | Lid sinds: 30-08-2002 | Geplaatst om: 10:20 - 30-10-2002
hmmm....
Ik heb 5 jaar geleden veel Marathon gespeeld.
De eerste serieuze 1st person shooter op de mac.
Met die snelle machientjes van tegenwoordig moet
dat een onmeunige framerate geven...

jabbajabba!

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 5 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media