|
|
Kool
Niet Aanwezig

Super Kool =)
|
Aantal berichten: 827 | Lid sinds: 22-01-2001 | Geplaatst om: 16:00 - 22-10-2002
| eh... ik ben wel voor een LAN party, maar heb nog nooit de lol van Quake en soortgelijken kunnen snappen. Iemand in voor een potje Tetris? (kan ook via netwerk!)
|
Hoe Kool Super Kool werd... zal nu na het opschonen van het forum een raadsel blijven voor wie dit nog niet wist.
|
|
|
|
Soulblighter
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 347 | Lid sinds: 13-06-2002 | Geplaatst om: 17:07 - 22-10-2002
ut was trouwens een maar een idee om een lan-party te houden, als iemand anders wat weet (zoals het potje zuipen van arwin!) voor de nieuwe meeting, gooi ut dan in de groep!
|
HØH!!!
|
|
|
|
Gewist lid
Niet Aanwezig
Gewist
|
Aantal berichten: n.v.t. | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 17:11 - 22-10-2002
Tetris??? Gut, bestaan er dan nog meer van die halve zolen net als ik die dat leuk vinden Mijn zegen heb je Kool, ik doe mee! Eey Soulblighter! LAN party goed id, tafels en stoelen ook een goed id, zuipen zo mogelijk een nog beter id!! Als we maar leut hebben
|
|
|
|
|
michelvdb
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 4198 | Lid sinds: 31-10-2001 | Geplaatst om: 17:50 - 22-10-2002
Als jullie het in de pinten willen gooien zullen jullie toch naar de Zuiderburen moeten komen. Hier kennen ze d'r alles van. Hollanders hun "bier"? Jawadde mijne joengne. Da's spoelwater uit de tapleidingen.
|
|
|
|
|
Star 42
Niet Aanwezig

Junior Lid
|
Aantal berichten: 27 | Lid sinds: 30-08-2002 | Geplaatst om: 10:20 - 30-10-2002
hmmm.... Ik heb 5 jaar geleden veel Marathon gespeeld. De eerste serieuze 1st person shooter op de mac. Met die snelle machientjes van tegenwoordig moet dat een onmeunige framerate geven... jabbajabba! |
|
|
|
|
|
|