|
|
Stefan
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1277 | Lid sinds: 18-03-2002 | Geplaatst om: 16:36 - 11-04-2006
| Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen m.b.t. Boot Camp. Zelf heb ik het succesvol draaien, ik heb een aantal games getest en die draaien als een zonnetje waaronder Max Payne 2. Ik heb alleen 1 dingetje waar ik geen oplossing voor heb. Na een herstart moet ik iedere keer de schakelaar van mijn bluetooth toetsenbord uit en aan zetten anders wordt ie niet door XP herkend. Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden. |
To infinity and beyond
|
|
|
|
|
|
Jules
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 4330 | Lid sinds: 21-02-2003 | Geplaatst om: 21:17 - 11-04-2006
Draaide prima, maar Windows besloot ineens niet meer te booten (blijft hangen ergens halverwege). Aangezien ik niet veel weet van Windows-troubleshooting, heb ik het er maar weer afgehaald. |
My band online: http://settuno.com/
|
|
|
|
mneerhout
Niet Aanwezig

Account inactief
|
Aantal berichten: 519 | Lid sinds: 19-11-2004 | Geplaatst om: 21:36 - 11-04-2006
| Ik wil het vanavond ook proberen,maar ik kan die verdomde xp-pro cd niet vinden die bij mijn toshiba laptop zat,althans...die hoort er toch bijgeleverd te zijn? |
|
|
|
|
Richi
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
|
Aantal berichten: 53 | Lid sinds: 09-06-2003 | Geplaatst om: 21:57 - 13-04-2006
| Ik heb gisteren een XP Home licentie aangeschaft en deze succesvol geinstalleerd. De driver installatie ging perfect. Het enige probleem dat ik vandaag ondervond, is dat de muis soms niet meteen herkend wordt (mighty mouse) na een herstart van Windows. Na wat heen en weer bewegen ziet ie 'm meestal wel, maar EEN keer moest ik 'm even afkoppelen en weer aankoppelen zodat ie werd gezien. Verder werkt het super! Lekker snel en zonder problemen. Maar ja, even afwachten of dat zo blijft de komende weken. |
ZX81 > ZX Spectrum > Commodore 128 > Atari ST > PC > Mac Performa 475 > PC > Mac PPC9600 > PC > iMac Intel 20"
|
|
|
|
Stefan
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1277 | Lid sinds: 18-03-2002 | Geplaatst om: 12:27 - 14-04-2006
| Dat is vreemd ik heb hier ook de Mighty Mouse, deze werkt bij mij zonder problemen. |
To infinity and beyond
|
|
|
|
joram
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 7956 | Lid sinds: 19-02-2004 | Geplaatst om: 12:32 - 14-04-2006
Even wat vraagjes voor jullie testers - Als je Windows draait, en je zet hem uit... start hij voortaan op in XP? - Als je Windows er naderhand afhaalt (zoals Jules), is er dan een manier om die partitie weer voor OS X te gebruiken? Die NTFS-partitie van Windows ben je anders kwijt, en da's toch een flink stuk van je HD toch? - Hoe vlot draait een spel op Windows? Gewoon goed en snel? Mvg, Joram |
- iMac 21.5" - i5 2.9Ghz - 16GB ram - 1TB Fusion Drive - GeForce 650M - Apple TV 2, jailbreaked met Seasonpass & ATV Flash / iPhone5 16GB Black
|
|
|
|
macmac
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 4 | Lid sinds: 14-04-2006 | Geplaatst om: 14:44 - 14-04-2006
ik heb nu nog een imac maar wil graag over op een intel mac, heeft er iemand al een virus gehad op zijn intel mac? |
|
|
|
|
Stefan
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1277 | Lid sinds: 18-03-2002 | Geplaatst om: 16:09 - 14-04-2006
@joram: Je kunt in Systeemvoorkeuren aangeven wat je opstartschijf moet zijn, dus Windows of OsX. Met Boot Camp kun je de partitie als het goed is weer verwijderen, ik neem aan dat je hem dan weer kunt formateren. Games draaien als een trein bij mij, ik heb Max Payne 2 (een grafisch best wel pittig spel) getest en Hitman III. Ik heb een iMac met 1GHz ram. @macmac: Als je Windows gaat draaien en je gaat het internet op dan kun je er vanuit gaan dat je virussen en spyware binnenkrijgt. Ik had na 1 dag al 147 geinfecteerde bestanden die er door Hitman Pro netjes voor me af zijn gehaald. Die virussen en spyware hebben uiteraard verder geen invloed op OsX omdat die op een apparte partitie staat. |
To infinity and beyond
|
|
|
|
mneerhout
Niet Aanwezig

Account inactief
|
Aantal berichten: 519 | Lid sinds: 19-11-2004 | Geplaatst om: 21:05 - 14-04-2006
Nou ik heb eindelijk mijn Productherstel cd(XP-Pro) gevonden van mijn toshi-laptop,maar in hulpprogramma's Boot-Camp assistent,zegt de iMac :"U moet de firmware van uw computer bijwerken voordat u deze configuratie-assistent gebruikt." [stop] Wat moet ik hier nu mee???? |
|
|
|
|
MacTheKnife
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 523 | Lid sinds: 26-05-2003 | Geplaatst om: 21:17 - 14-04-2006
MBP 17" - PB 17" - Mac Pro - iMac Intel...
|
|
|
|
|
|