Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie
         Windows Live/Hotmail opheffen moeilijker dan gedacht...

Welkom bij Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

macquarius
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 929 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 11:55 - 21-08-2010
Geachte MedeFreaks,

Ik wil hedenochtend mijn Windows Live account opheffen maar krijg het niet voor elkaar. Heb al op Google gezocht naar oplossingen maar die vertellen allemaal hetzelfde. Ook zijn dit haast allemaal oude pagina's van 2008 of ouder. In ieder geval wordt uitgelegd dat je via een aantal handelingen heel gemakkelijk je account kunt sluiten of dat je je account een x aantal dagen ongemoeid moet laten, dan gaat het vanzelf, jaja, het betreft wel Microsoft he...

Als ik op Account sluiten klik krijg ik de volgende melding:

There is a Microsoft e-mail account (Windows Live Hotmail) associated with your account, so you can't close your Windows Live account immediately. To close your Windows Live account, you need to close your Microsoft e-mail account first. After a period of inactivity, your Windows Live account will automatically be closed.

Dus ik moet eerst mijn emailaccount sluiten en vervolgens wordt na een tijdje inactiviteit mijn Windows Live account vanzelf opgeheven... Maar aangezien er regelmatig spam op binnenkomt zie ik dat niet gebeuren.

Hoe moet ik nu mijn emailaccount en vervolgens het gehele Windows Live account opheffen want daar kom ik op dit moment niet uit   

Pfff, nooit meer Microsoft gerelateerde meuk in mijn digitale leven     

Alvast bedankt voor jullie input    

iPhone 4S is TOP! Next on the list is the iPad 3.

markof
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 949 | Lid sinds: 26-10-2009 | Geplaatst om: 12:05 - 21-08-2010
Het is heel simpel en het antwoord is al gegeven alleen doe je dat niet...   
Als je nu gewoon een aanwijzingen van Microsoft opvolgt ( hoe onlogisch ook)
dan kun je wel je account afsluiten. Vervolgens gewoon een maandje of drie of
5 wegblijven en dan zul je erachter komen dat je account inactief is en dus weg.

En als er spam opkomt,sowhat.... heb jij toch geen last van want ook dat kun je
instellen op je account en als je account definitief is afgesloten na een tijdje,dan
bounced dat ook weer terug naar waar het vandaag kwam.

Sypie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2522 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 12:07 - 21-08-2010
Het sluiten van je account hangt niet af van de mail die er binnen komt maar van hoe vaak je inlogt. Als je lang genoeg niet inlogt dan wordt het account vanzelf verwijderd.

Ik heb recentelijk mijn hotmailadres ook verwijderd. Dit heb ik gedaan door een random wachtwoord in te voeren. Dit wachtwoord weet ik niet, wil ik niet weten en is zeer zeker niet opgeslagen zodat ik het niet weer terug kan halen. Over een half jaar of een jaar komt het account vanzelf te vervallen met alle mail die er in zit. Dááág Hotmail   

macquarius
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 929 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 12:58 - 21-08-2010
Bedankt beiden maar het probleem is dat bij het deactiveren van de Windows Live account je dus tegen die melding aanloopt dat je eerst het emailaccount dient te sluiten en je in een soort lus komt, deactiveren is dus niet mogelijk.

Ook gaat dat "lange tijd niet inloggen" niet op want voor vanochtend heb ik al minstens een maand of 9 niet ingelogd en ik kon vanochtend zonder meldingen inloggen.

De eigenlijke vraag is eigenlijk: Hoe kan ik eerst het emailaccount sluiten om vervolgens het Windows Live account te sluiten?

Sypie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2522 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 13:16 - 21-08-2010
http://help.live.com/help.aspx?project=mailclassic&market=nl-nl&querytype=topic&query=wl_mail_proc_closeacct.htm

9 maanden ≠ 365 dagen.

macquarius
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 929 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 15:40 - 21-08-2010
Djeeezzz, oke, een jaar!!! niet inloggen dus, wat een suffe achterlijke manier om van je account af te komen zeg...    

Bedankt allen voor de reacties, topic kan op slot...

Sypie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2522 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 16:06 - 21-08-2010
Daarom is het invoeren van een random wachtwoord een veel betere oplossing: je komt niet eens in de verleiding om het tóch nog eens te proberen...

macquarius
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 929 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 22:10 - 21-08-2010
Goeie Sypie hihi...

Maar voor mij zal het sowieso niet zoveel moeite kosten om ervan af te blijven, ik haat Hotmail en die Windows Live meuk. Die keer 9 maanden terug was ook een poging om het account te lozen... Ik heb het ooit eens in 2007 aangemaakt om te kunnen MSN'en maar doe dat al tijden niet meer.

Nu maar gewoon een jaar niet gebruiken en dan hopen dat het daarna verwijderd is door de dudes uit Redmond

dennisreij
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 183 | Lid sinds: 24-07-2008 | Geplaatst om: 18:58 - 29-08-2010
maar waarom is t interesant of het account nog werkt of niet.
als je het niet meer gebruikt, lekker belangrijk of ms het account wil bewaren. das hun pakkie an

iMac 2010
Macbook Black

bacon
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 908 | Lid sinds: 15-07-2007 | Geplaatst om: 19:58 - 29-08-2010
Off topic en niet bedoeld als kritiek, maar ik vind het altijd grappig om in het Nederlands de uitdrukking te horen "pakkie an". Alsof iemand een pak aantrekt. Een vorm van fonetische verbastering. Maar het is eigenlijk "bahagian"(met een harde g), wat in het Indonesisch inderdaad "zaak" betekent.  

€ 200 miljoen bezuiniging op cultuur = 14 km snelweg.De prioriteit van een kabinet: 14 km snelweg.....

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media