|
|
|
|
paulthetall
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 233 | Lid sinds: 28-04-2009 | Geplaatst om: 11:43 - 27-09-2010
Veel spellen werken gewoon platinum, dus perfect of zelf beter dan op de PC. En ja je hebt gelijk dat er spellen zijn welke een"pain in de ass" zijn om aan de praat te krijgen Of die maar niet perfect werken. Maar Wine is in volle ontwikkeling en het gaat steeds beter en meer en meer spellen beginnen te werken. Its a matter of time Op mijn site wil ik mensen helpen om een kant en klare app te maken van de games die al wel werken. |
Macbook 13.3 inch, 2.0 Ghz, Unitbody, 4GB Live the life!
|
|
|
|
markof
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 988 | Lid sinds: 26-10-2009 | Geplaatst om: 13:09 - 27-09-2010
Leuk dat het je lukt bepaalde pc spellen aan de praat te krijgen maar om je even op je eigen woorden te pakken merk ik op dat je zelf ook op je website aangeeft dat bepaalde spellen perfect werken en het leeuwendeel van de actuele spellen nog steeds niet helemaal naar wens werkt (maar het gaat steeds beter) en een goede lezer die ziet dat de spellen die allemaal goed werken bijna allemaal oude spellen(platinum) zijn. Dus kom je bij het punt van de actuele spellen zoals die nu voor het PC platform zijn uitgebracht en waar ik dus in mijn algemeen antwoord overspreek en waar de meeste mensen het over hebben als ze het over games praten. Dus is mijn antwoord niet onjuist,maar juist,dat games over het algemeen!voor het Windows platform zijn geschreven en dus over het algemeen beter renderen op een PC dan een Mac,die uitzonderingen daargelaten. Mensen/gamers zijn over het algemeen geïntresseerd in actuele games dus dient dat ook de insteek te zijn. |
|
|
|
|
paulthetall
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 233 | Lid sinds: 28-04-2009 | Geplaatst om: 14:51 - 27-09-2010
Ook actuele spellen werken: Neem bijvoorbeeld: Companies of heroes, Medal of Honor, C&C generals, Fifa 2010/09/08/07 zijn toch redelijk recente spellen. Dus ligt compleet aan het spel of het werkt of niet. En tja, sommige zijn allang blij dat ze de betreffende game al kunnen spelen in "low settings" dan bootcamp te installeren en dan zo 2 besturingssystemen te hebben. |
Macbook 13.3 inch, 2.0 Ghz, Unitbody, 4GB Live the life!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|