Aantal berichten: 3 | Lid sinds: 24-09-2010 | Geplaatst om: 16:16 - 24-09-2010
Hallo, Ik wil graag Windows op mijn Macbook met behulp van boothcamp. Alleen krijg ik de foutmelding als ik bezig ben met installeren:
De schijf kan niet in partities worden verdeeld omdat sommige bestanden niet kunnen worden verplaatst Maak een reservekopie van de schijf en gebruik Schrijfhulpprogramma om de schijf te formatteren als een volume met de structuur mac os uitgebreid (journaled). Zet de gegevens terug op de schijf en voer Boot camp assistent opnieuw uit.
Leon.
Pieterr Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6384 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 16:20 - 24-09-2010
"One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."
boni Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4372 | Lid sinds: 02-02-2003 | Geplaatst om: 16:55 - 24-09-2010
heb je soms al een keer of drie, vier, een bootcamp partitie aangemaakt en terug verwijderd?
heb ik ooit is gedaan. Zat een paar keer in de knoei met windows en dan vond ik weer de partitie te klein of te groot. Toen kreeg ik een gelijkaardig bericht. Gelukkig had ik een time machine back up. Heb men harde schijf volledig gewist met schijfhulpprogramma en daarna via TM alles terug gezet.