Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie
         Windows 7 met Boot Camp gelukt, geen key nodig?

Welkom bij Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Navigator
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 377 | Lid sinds: 03-10-2010 | Geplaatst om: 22:58 - 29-06-2011
Beste mensen, eindelijk heb ik het aangedurfd om Windows 7 te installeren nu ik eindelijk een kopie heb van mijn hd dmv time machine.
Ik heb een legale dvd van windows 7 en uiteraard de key erbij. Bootcamp beschreef alles prima en alles ging zowaar goed.

Nu staat W7 er op, werkt prima......maar ik heb geen key in hoeven voeren en ik krijg geen melding om te activeren........

Weet iemand hoe dit kan? Zou toch niet kloppen? Ik weet zeker dat de windows legaal is. Ik snap het niet meer, iemand een idee?

FanBoy
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1189 | Lid sinds: 15-03-2010 | Geplaatst om: 23:28 - 29-06-2011
Na 30 dagen gaat hij waarschijnlijk vragen om de key en activatie.
Of heb je een dvd via Surfspot of iets dergelijks? Die willen nog wel eens dvds sturen die via internet activeren en waar je dan geen key hoeft in te voeren.

-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-

Navigator
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 377 | Lid sinds: 03-10-2010 | Geplaatst om: 23:57 - 29-06-2011
Ik denk dat je gelijk hebt, dat het zo'n versie is. Ik heb geprobeerd om handmatig te activeren en kreeg een foutmelding. Dat bleek te komen door het feit dat dit een volumelicentie is en via de site van microsoft, heb ik een riedeltje gevolgd waardoor ik de key wel in kon voeren en gelijk activeren ook; dat lukte.

Hartelijk bedankt!

markof
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1077 | Lid sinds: 26-10-2009 | Geplaatst om: 15:12 - 02-07-2011
En hoe bevalt het werken met  Vista + ( aka Windows 7)   

Tracky
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 452 | Lid sinds: 27-08-2007 | Geplaatst om: 15:40 - 02-07-2011
Je weet hoe dat gaat.

Windows vraagt regelmatig om 'een paar minuten' geduld te hebben.

Een half uur later mag je de boel gewoon door het venster gooien denk ik.    

macquarius
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1126 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 16:48 - 02-07-2011
Wat ik vooral met Windows ervaar, en dat maakt niet uit of het versie 2000 is of 7, is dat het zo RSI gevoelig is. En daar bedoel ik mee dat je zoveeeeeel moet klikken om iets gedaan te krijgen.

iPhone 4S / Apple TV (3rd Gen.) / iPad (4th Gen.) / Next on the list is the new iMac 27".

Sypie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3421 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 16:59 - 02-07-2011
Sorry, maar in OS X is het exact datzelfde. Klikken tot je een ons weegt. Het is in beide OS'en een kwestie van je sneltoetsen kennen.

Powerball kopen?

macquarius
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1126 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 17:13 - 02-07-2011
Sorry, maar ik ervaar dat toch anders, en sneltoetsen... daar ken ik er gelukkig een hoop van maar toch klik ik me bij sommige progs suf. Kun je de 3rd party devvers natuurlijk de schuld van geven maar klaarblijkelijk werken sommige "kliksavers" als drag and drop in Windows niet altijd even lekker om maar eens iets te noemen.

Maar goed, als jij je ook lekker suf klikt in OS X dan zij dat zo... ik klik in OS X een stuk minder dan in Windows 7 in ieder geval.

Hahaha, hoevaak heb ik het woord klikken nu al gebruikt     

iPhone 4S / Apple TV (3rd Gen.) / iPad (4th Gen.) / Next on the list is the new iMac 27".

Blender
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1235 | Lid sinds: 19-01-2006 | Geplaatst om: 13:07 - 03-07-2011

Citaat: Sypie om 16:59, 2-07-2011
Sorry, maar in OS X is het exact datzelfde. Klikken tot je een ons weegt. Het is in beide OS'en een kwestie van je sneltoetsen kennen.

Onder Windows moet je vaak veel meer handelingen doen voor hetzelfde resultaat. Dit blijkt o.a. uit technische documentatie bij diverse diensten/producten Het aantal stappen is onder OSX vrijwel altijd minder dan bij Windows.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media