Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie
         Snow Transformation Pack... Wie is hier bekend mee?

Welkom bij Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

Stan van Kraaij
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 36 | Lid sinds: 11-08-2011 | Geplaatst om: 21:53 - 15-08-2011
Hey Mensen!

Een vriend van mij heeft Windows 7. En ik hij vind mac ook vet... Hij is er ook voor aan het sparen maar ik zei; "Gebruik anders Snow transformation pack!" Maar is kan dit er zo vanaf worden gegooit etc.. Niet dat zijn computer niet terug naar de oude "Skin" kan of slomer wordt...

Bedankt!

Eigen website?
Ga naar dreamhosting.be
Voor de laagste prijzen!

Seagram62
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 105 | Lid sinds: 27-10-2010 | Geplaatst om: 22:12 - 15-08-2011
Ik denk dat je deze vraag beter op een windows forum kan stellen en niet op en mac forum!    

Het is beter een goed leven te leven, dan er op terug te zien.

FanBoy
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 993 | Lid sinds: 15-03-2010 | Geplaatst om: 22:16 - 15-08-2011
En in het correct Nederlands heeft ook de voorkeur  

Meeste van die packs passen de hele windows shell aan en kunnen ellende opleveren.

-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-

Stan van Kraaij
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 36 | Lid sinds: 11-08-2011 | Geplaatst om: 11:56 - 16-08-2011

Citaat: Seagram62 om 22:12, 15-08-2011
Ik denk dat je deze vraag beter op een windows forum kan stellen en niet op en mac forum!    

Voor een vraagje ga ik me niet op een windows forum aanmelden...    

Eigen website?
Ga naar dreamhosting.be
Voor de laagste prijzen!

macquarius
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1065 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 12:39 - 16-08-2011
Dan moet je je wenden tot de tonnen aan informatie over dit "restylen" van de Windows GUI. Ik persoonlijk zou er niet aan beginnen. De gebruikerservaring met OSX kun je niet reproduceren door alleen maar de knopjes en icoontjes te wijzigen. Een beetje jezelf voor de gek houden dus...

En wat is de moeite om jezelf even aan te melden op een Windows forum? Je hebt je toch ook "even" aangemeld op dit forum?     

iPhone 4S / Apple TV (3rd Generation) / Next on the list is the iPad 3.

Stan van Kraaij
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 36 | Lid sinds: 11-08-2011 | Geplaatst om: 13:49 - 16-08-2011

Citaat: macquarius om 12:39, 16-08-2011
Dan moet je je wenden tot de tonnen aan informatie over dit "restylen" van de Windows GUI. Ik persoonlijk zou er niet aan beginnen. De gebruikerservaring met OSX kun je niet reproduceren door alleen maar de knopjes en icoontjes te wijzigen. Een beetje jezelf voor de gek houden dus...

En wat is de moeite om jezelf even aan te melden op een Windows forum? Je hebt je toch ook "even" aangemeld op dit forum?     

het is Windows          

Eigen website?
Ga naar dreamhosting.be
Voor de laagste prijzen!

macquarius
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1065 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 20:17 - 16-08-2011
Dan laat je je vriend op internet snuffelen en zich eventueel aanmelden op een Windows forum...    

Via Google krijg je al 3.540.000 hits...
http://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=Snow+Transformation+Pack&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=8LNKTvuwDsSgOv6skMAI

Moet voldoende info opleveren dunkt me.

Glenn
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 624 | Lid sinds: 15-04-2008 | Geplaatst om: 20:44 - 16-08-2011
Ik treed FanBoy en Macquarius bij. Ik zou dat transformation pack ook even laten voor wat het is en er niet aan beginnen.

Ik dacht dat je via Windows 7 het thema van je Windows op een officiële manier kon aanpassen, maar hoe weet ik niet.

Ook een "Dock" kan je downloaden, zoals RocketDock, maar verder zou ik niet gaan.

macquarius
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1065 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 22:54 - 16-08-2011
Glenn, bedankt voor je bijval maar wat is de meerwaarde van een GUI die eruit ziet als Mac OS X maar het in de verste verte niet is? Wil de vriend van de TS dan zichzelf voorspiegelen dat hij ook een Mac heeft? Of denkt TS dat zijn vriend dan alvast kan wennen aan de look and feel van OS X? Je moet nog steeds op start drukken en je moet nog steeds met windows verkenner aan de gang. Look? Wellicht, Feel? Echt niet. Meer dan wat knopjes, menu's en iconen van kleur veranderen is het niet.

Mij ontgaat het doel in ieder geval...    

paulusch
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1003 | Lid sinds: 19-02-2010 | Geplaatst om: 10:37 - 17-08-2011
Ach, die gasten zijn 13 jaar of zo. Dan telt uiterlijk wel degelijk.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media