Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie
         Snow Transformation Pack... Wie is hier bekend mee?

Welkom bij Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

macquarius
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1065 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 13:00 - 17-08-2011
@paulusch: Je hebt gelijk...

Het zal wel in de geest zijn van:
"Ik draai Mac OS X maar stiekum toch niet maar dat zeg ik niet".
Want ik hanteer gewoon de stelling; "Als het eruit ziet als Mac OS X dan is het Mac OS X"

(Bewerkt door macquarius om 13:01, 17-08-2011)

iPhone 4S / Apple TV (3rd Generation) / Next on the list is the iPad 3.

peterdh
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1363 | Lid sinds: 27-11-2003 | Geplaatst om: 13:40 - 17-08-2011

Citaat: paulusch om 10:37, 17-08-2011
Ach, die gasten zijn 13 jaar of zo. Dan telt uiterlijk wel degelijk.

ik ben 53, maar ik vind het nog steeds belangrijk hoe mn vrouw eruit ziet hoor, dat gaat niet over    

Groet,
Peter

Glenn
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 624 | Lid sinds: 15-04-2008 | Geplaatst om: 17:53 - 17-08-2011
Ik begrijp je reactie volkomen, Macquarius. Ik zie er ook het nut niet van in. Maar zoals je in je laatste post aanhaalt: "het ziet eruit als OS X..". Natuurlijk is voor die leeftijdsgroep het "groepsgevoel" belangrijk, en Mac OS X is tegenwoordig "in". Dan heb ik zoiets: als ze graag de look-and-feel van OS X willen nabootsen, waarom niet? Alleen kunnen we zo een vermijden dat TS het systeem van zijn vriend naar de haaien helpt.

Off-topic: Ik heb de tijd nog gekend dat ik door medestudenten werd uitgelachen met mijn Mac. Iets in de trant van: "hij wil weer eens anders doen", "hij ziet het nog wel in, en koopt wel eens een echte computer zoals iedereen",.... Maar dat betekende dus niet dat ik mijn Mac ging transformeren in een Windows look-a-like   .

macquarius
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1065 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 20:10 - 17-08-2011
Dat deed je destijds goed Glenn, het is juist "stoer" niet met de meute mee te lopen en je eigen keuze te bepalen.

Dat zou TS en kameraad ook moeten doen.... maar ja, in 2011 is dat een stuk lastiger.

iPhone 4S / Apple TV (3rd Generation) / Next on the list is the iPad 3.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media