Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie
         Back up terug zetten

Welkom bij Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Nele Haverans
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 1 | Lid sinds: 05-10-2011 | Geplaatst om: 14:36 - 05-10-2011
Hoe kan ik een oude backup terugzetten op mijn macbook pro?
Ik ben nog maar een nieuweling in mac gebruik
Kan iemand mij helpen aub?

Bedankt,
Nele

boni
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4372 | Lid sinds: 02-02-2003 | Geplaatst om: 15:14 - 05-10-2011
backup van wat?

Mijn Mac speelgoedhoek en toebehoren. ***___*** Veel gestelde vragen en antwoorden op Macfreak.

ApplePunt NL
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 855 | Lid sinds: 06-03-2005 | Geplaatst om: 16:33 - 05-10-2011
Werk je met Time Machine wellicht?
Kijk anders op Google, je zou dan ook bij Apple kunnen uitkomen. Die hebben ook heel wat instructies op internet gezet.
Kun je nog laten hoe het afloopt?

Apple: het paradijs komt tot leven.

boni
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4372 | Lid sinds: 02-02-2003 | Geplaatst om: 16:41 - 05-10-2011
ja, hij zal wel met time machine bedoelen.
Wel er onvolledig dat er niet meteen bij te vermelden.

typ 'migratie-assistent' in het help venster van je finder (bovenaan in balk) en je krijgt alle uitleg.

draadje over:
http://www.macfreak.nl/forums/topic/3/23375/clean-instal-lion-programmas-terughalen-met-time-machine/

Mijn Mac speelgoedhoek en toebehoren. ***___*** Veel gestelde vragen en antwoorden op Macfreak.

Sypie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2741 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 20:41 - 05-10-2011
Als het om dezelfde MacBook gaat en een back-up van een tijdje geleden: tik dan in "Time Machine" Je moet niet het voorkeurenpaneel in Systeemvoorkeuren hebben maar je moet het programma hebben uit de programmamap. (beetje verwarrend met Time Machine) Op het moment dat je Time Machine opent en je navigeert naar de map waar je oude bestand stond/moet staan dan kun je aan de rechterkant terug in de tijd... Succes.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media