Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie
         Van Parallels naar Boot Camp

Welkom bij Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

erik bannenberg
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 2011 | Lid sinds: 02-01-2002 | Geplaatst om: 14:48 - 24-10-2011
Ik heb een goed (langzaam) werkende en ingerichte versie van windows draaien via Parallels. Is er een manier om dezelfde virtuele machine te gebruiken voor Bootcamp? Andersom kan meen ik wel...

MBP 15", 2,4 i7, OS X Lion
iPhone4, 32gb.    iPad wifi 64 gb      

frank m
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 102 | Lid sinds: 06-01-2004 | Geplaatst om: 15:45 - 24-10-2011
Voor zover ik weet kun je een virtuele machine niet gebruiken om native te draaien. Andersom inderdaad wel. Een systeem op een bootcamp-partitie kun je ook virtueel opstarten. Tenminste, dit werkt met VMware fusion. Of dit met Parallels ook het geval is weet ik niet.

Africatwin
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 389 | Lid sinds: 18-03-2005 | Geplaatst om: 15:49 - 24-10-2011
Je kunt er met acronis een image van maken naar een externe HD, daarna je bootcamp maken
Boot van de windows dvd en na de basis installatie herstel je met acronis de backup van de parallels omgeving.
Dit zou moeten werken.
Probeer in geen geval de partitie met windows aan te maken.

Do not walk back in the future

codeman
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 260 | Lid sinds: 07-03-2005 | Geplaatst om: 17:47 - 24-10-2011

Citaat: frank m om 15:45, 24-10-2011
Voor zover ik weet kun je een virtuele machine niet gebruiken om native te draaien. Andersom inderdaad wel. Een systeem op een bootcamp-partitie kun je ook virtueel opstarten. Tenminste, dit werkt met VMware fusion. Of dit met Parallels ook het geval is weet ik niet.

Met Parallels gaat dit ook .

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media