Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie
         Foto's laten zien

Welkom bij Vragen: Alternatieve OS'en en emulatie 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

tommynegen
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 357 | Lid sinds: 27-02-2011 | Geplaatst om: 16:34 - 08-11-2011
bij enkele foto's die ik wil tonen op mijn ipad of iphone kan ik ze niet in de breedte laten zien omdat dan steeds de foto 'terugdraait'

al wat kan dit liggen ?

iphone 3GS   macbook   ipad1 3G
iphone 4S

Mazirian
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 158 | Lid sinds: 24-06-2010 | Geplaatst om: 16:38 - 08-11-2011
Je moet het origineel, op je pc / mac / whatever draaien, daarna syncen met je iDevice. Op je monitor staan ze nu immers ook gedraaid, of niet?

of je iDevice locken zodat-ie niet meer reageert op draaien.

"Things can't get any worse than this!", the pessimist yelled - "Ofcourse they can", the optimist replied.

tommynegen
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 357 | Lid sinds: 27-02-2011 | Geplaatst om: 16:42 - 08-11-2011
Maar hij draait wel , maar net als ik mijn iPhone/iPad in de breedte heb draait hij weer terug
Dat is net het gekke

Bij andere foto's heb ik toch ook niks moeten doen en die draaien wel mooi mee met mij

iphone 4S

mgroeneboer
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 288 | Lid sinds: 30-07-2009 | Geplaatst om: 16:49 - 08-11-2011
Dan heeft je toestel de boven/onderkant van je foto niet kunnen vaststellen op met moment van de opname. Heb je een foto gemaakt toen je toestel horizontaal lag? Dan is het waarschijnlijk dat het mis gaat.

iMac 24" MacBook Pro iPhone 4S 32Gb iPad 64Gb Wifi TimeCapsule 2T

tommynegen
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 357 | Lid sinds: 27-02-2011 | Geplaatst om: 16:55 - 08-11-2011
Ik heb ook al foto's getrokken met mijn iPhone horizontaal en die kan ik wel mooi draaien

Misschien dat ik mijn iPhone ondersteboven hield ?

Als ik de bewuste foto's in de galerij zie staan , staan ze ook anders dan alle andere foto's

iphone 4S

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media