Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Hardware - Lifestyle (iPod en AppleTV)
         Steekje laten vallen Mr Jobs?

Welkom bij Vragen: Hardware - Lifestyle (iPod en AppleTV) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 ... 10 11 ]    Volgende »

mayo
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 877 | Lid sinds: 07-06-2007 | Geplaatst om: 21:15 - 03-09-2010
bij mij hebberigheid     + natuurlijk dat ik de foto's (gemaakt met een ander toestel) en filmpjes met dit hebbedingetje nog beter kan showen als trotse vader van mijn 1 jarige zoon   

I love not men the less, but Nature more. (lord Byron)

Max Gaav
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1265 | Lid sinds: 13-03-2003 | Geplaatst om: 12:48 - 04-09-2010
Kun je niet beter 2e hands een iPhone 3GS kopen? Weliswaar geen retina-display, maar voor rest meer in de buurt van wat je wilt? Anders toch gewoon een Samsung Galaxy S? Voor €18,95 p/m gratis bij Telfort. Heb je ook een mooi scherm, uitbreidbaar tot 32 Gb en je camera/mp3 speler kan ook nog bellen en nog veel meer!

Sow a thought, reap an action ; Sow an act, reap a habit
Sow a habit, reap a character ; Sow a character, reap a destiny

Panico
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2649 | Lid sinds: 11-03-2004 | Geplaatst om: 13:46 - 04-09-2010
Ik zeg: try before you buy    

En reclamepraatjes geloof je toch echt niet?
Ook niet van bekende mensen (zoals Steve Jobs: Wij van WC-Eend...)

http://www.pauldj.nl/  ("Interesting reaction! But what does it mean?")

Tracky
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 346 | Lid sinds: 27-08-2007 | Geplaatst om: 14:10 - 04-09-2010
Wat me sinds tijd dat ik Applefreak geworden ben is duidelijk geworden, is dat hoe groter een firma wordt, hoe verder ze van de gewone gebruiker afstaan.

Je zou toch verwachten dat er na hun recente successen op bijna al hun producten een trend van prijs verlagingen zou komen, niet?

Exclusiviteit ok, maar gewone mensen zijn ook niet achterlijk.

meer betalen voor de iMac of iBook ? waarom? Omdat ze sneller zijn, beter beeld produceren en een grotere HD hebben. Ja, en dan? de pc's met windows hebben dat ook elke keer er wat nieuws uitkomt, de prijzen daar blijven echter normaal of zelfs nog lager dan ze al waren.

Zelfde prijs voor een iPod nano, waar niks meer van over is, alleen een kleurentouch die niks meerwaarde heeft, alleen coolachtig.

Kopen deed ik die dingen toch al niet, een iMac is me genoeg, maar toch vind ik deze trend een teleurstelling.  

Ziegler
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3111 | Lid sinds: 06-10-2007 | Geplaatst om: 14:12 - 04-09-2010
Wat mij duidelijk is geworden sinds ik Apple volg is dat Apple-gebruikers harder gaan zeuren al naar gelang Apple groter wordt.

Eigenlijk al lid sinds 3-3-2002. www.last.fm/user/skrutinizert

Tracky
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 346 | Lid sinds: 27-08-2007 | Geplaatst om: 15:08 - 04-09-2010

Citaat: Ziegler om 14:12, 4-09-2010
Wat mij duidelijk is geworden sinds ik Apple volg is dat Apple-gebruikers harder gaan zeuren al naar gelang Apple groter wordt.

Klopt, er zijn nu ook gegronde redenen bijgekomen    

Ziegler
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3111 | Lid sinds: 06-10-2007 | Geplaatst om: 15:15 - 04-09-2010
Vind je? Laten we er eens een klacht van je bijpakken. 'Apple is zeer succesvol en moet dus de prijzen verlagen'. Ja, ja. Heel logisch. Er is daar bij Apple echt een steekje los.    

Eigenlijk al lid sinds 3-3-2002. www.last.fm/user/skrutinizert

Tracky
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 346 | Lid sinds: 27-08-2007 | Geplaatst om: 15:21 - 04-09-2010
De winstmarge verlagen bij massaverkoop is niet logisch volgen jou?

En op de iPod nano zal je maar niet ingaan?

Ik ben dus die eenvoudige gebruiker, die wel weet wat beter is, maar wel erg hard moet sparen, ondanks dat weet ik ook wel een beetje hoe de zakenwereld denkt.

Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5724 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 15:36 - 04-09-2010
Dat jij de spullen graag goedkoper zou willen krijgen is logisch. Dat Apple de juiste koers vaart laat deze grafiek zien.  (Kijk bv naar laatste jaar)

Temperaturen onder nul? Ik kijk alweer uit naar de lente!

Tracky
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 346 | Lid sinds: 27-08-2007 | Geplaatst om: 15:42 - 04-09-2010

Citaat: Pieterr om 15:36, 4-09-2010
Dat jij de spullen graag goedkoper zou willen krijgen is logisch. Dat Apple de juiste koers vaart laat deze grafiek zien.  (Kijk bv naar laatste jaar)

Helemaal mee eens, ze weten echt wel wat ze doen, het gaat uiteraard niet om mij. Vandaar mijn opmerking dat ik wel wat van de zakenwereld begrijp.

Op langere termijn echter houden ze dit soort beslissingen toch echt niet vol hoor.

Minder voor meer lijkt slim zolang het duurt, de weerslag komt altijd wat later, en dan zullen ze echt met beter of betaalbaarder moeten komen.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 ... 10 11 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media