Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Hardware - Lifestyle (iPod en AppleTV)
         Steekje laten vallen Mr Jobs?

Welkom bij Vragen: Hardware - Lifestyle (iPod en AppleTV) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ... 8 9 10 11 ]    Volgende »

MacFrankie
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 23:03 - 06-09-2010
De knopjes staan weer naast elkaar ipv boven elkaar, en mijn muziekbibliotheek bepaalt grotendeels hoe licht of donker mijn iTunes eruit ziet. Behalve het lelijke icoontje is er niet zoveel veranderd sinds iTunes 9!

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

FanBoy
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 993 | Lid sinds: 15-03-2010 | Geplaatst om: 23:25 - 06-09-2010
Hoe heb je dat voor elkaar? Die knopjes weer naast elkaar? Vind het maar niets zoals het nu is.....

-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-

MacFrankie
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 23:27 - 06-09-2010
Dat staat hier.

FanBoy
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 993 | Lid sinds: 15-03-2010 | Geplaatst om: 00:18 - 07-09-2010
Aha, dat ik ff gemist, dank!!

-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-

Ziegler
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3192 | Lid sinds: 06-10-2007 | Geplaatst om: 07:23 - 07-09-2010

Citaat: DJAN om 22:37, 6-09-2010
OK, dan zijn we allen ook zeer tevreden over het grafische uiterlijk van itunes 10... want Mr Jobs antwoord was krachtig, we hebben het alles verkeerd... sorry, maar ik als ik nu itunes opstart is het alsof ik naar een rouwbrief kijk, grijs en saai.

Los van het feit dat je niet voor 'we' moet spreken, want geen sterke discussie-truuk moet je dan wellicht eens wat coverart toevoegen? Kleur genoeg en ik vermoed dat Apple dat ook gedacht heeft en in de toekomst vaker gaat denken. Bestanden zijn zichtbaar als fullcolour beelden. De finder heeft eigenlijk geen kleur meer nodig.
Overigens vind ik iTunes 10 een verbetering.

Eigenlijk al lid sinds 3-3-2002. www.last.fm/user/skrutinizert

Ger Nijkamp
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 9334 | Lid sinds: 05-12-2002 | Geplaatst om: 08:24 - 07-09-2010
De keuze voor het weglaten van kleur bij de icoontjes -óók bij de voorkeuren- binnen iTunes is zo'n opmerkelijke verandering, dat er absoluut een grotere reden aan te grondslag moet liggen. Apple doet dat soort dingen nooit 'zo maar'. Ook hierbij geldt: wij kennen die reden (nog) niet.

Ik durf te voorspellen dat we binnen ongeveer een jaar exact gaan begrijpen wat voor het verdwijnen van de gekleurde icoontjes de reden is geweest. "There are no secrets. Only information you don't yet have..."

Iets om over na te denken: het (door velen verfoeide) nieuwe iTunes icoontje is geëvolueerd van een normaal desktop icoon, naar iets dat opmerkelijk veel op een button lijkt...

[ Ger ]

Site: www.gernijkamp.nl  Twitter: twitter.com/gernijkamp

Flix
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 7451 | Lid sinds: 07-04-2001 | Geplaatst om: 08:53 - 07-09-2010
DJAN een vrouw, Mayo een vrouw...
Ik zeg niks! Maar ik suggereer wel...   

(Ik houd erg van vrouwen hoor, daar niet van...    )

Monique
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 688 | Lid sinds: 30-06-2003 | Geplaatst om: 13:11 - 07-09-2010
@Flix: Dat vrouwen weten wanneer functie belangrijker is dan de looks en dat mannen denken dat size matters en vaak voor het grote, snelle en glimmende gaan.
Maar dat geeft niets hoor, daar kunnen wij vrouwen wel mee leven. We laten jullie lekker jullie gang gaan, tot op zekere hoogte.

MacFrankie
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 18:30 - 07-09-2010
@Monique: Flix generaliseert het gedrag van vrouwen, jij van mannen, dat vraagt dus om een reactie!

Citaat: Monique om 13:11, 7-09-2010
@Flix: Dat vrouwen weten wanneer functie belangrijker is dan de looks ...

Dat zou voor het eerst zijn. Bij auto's komt eerst de kleur, daarna het praktische. Een audio-installatie in de huiskamer wordt gedoogd, als de speakers maar mini zijn. Of het klinkt maakt niet uit...

...dat size matters en vaak voor het grote, snelle en glimmende gaan...

Waar dacht je aan toen je dit schreef?!?!   

...size matters...

Bij vrouwen is dit doorgaans omgekeerd het geval: bijna alles: auto's, speakers, tv's moet zo klein mogelijk zijn.

...
Maar dat geeft niets hoor, daar kunnen wij vrouwen wel mee leven. We laten jullie lekker jullie gang gaan, ...

Dit geeft hoop!

...tot op zekere hoogte.

Helaas, weer niet... Die zekere hoogte is helaas nooit hoog genoeg!

En nu weer on-topic:

Zou de volgende iPod touch een 5 megapixel fotocamera hebben? En de iPod Classic, wat gaat daarmee gebeuren?

Viool
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 711 | Lid sinds: 24-07-2004 | Geplaatst om: 18:45 - 07-09-2010
quicktake met touchscreen?   

Noord Nederlands Orkest
"vreemden zijn vrienden met wie u nog kennis moet maken"

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ... 8 9 10 11 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media