Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Hardware - Lifestyle (iPod en AppleTV)
         Apple TV alternatieven

Welkom bij Vragen: Hardware - Lifestyle (iPod en AppleTV) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 5 ]   

orange
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1210 | Lid sinds: 29-08-2007 | Geplaatst om: 09:32 - 23-01-2012

Citaat: MacEvdZ om 22:25, 22-01-2012
Orange ik weet niet of je een reactie geeft op mijn input. ATV heb ik ook en wil hem beslist niet missen. Volgens mij werkt ATV niet op 1080p. Wat ik aangeef kan wel eens een leuke optie worden voor de toekomst worden. Minder dan 50 euro voor media center plus airplay.

Ja, het was een reactie op jouw input.
Minder dan 50 euro is voorlopig natuurlijk alleen realiseerbaar als je dit zelf in elkaar gaat knutselen.

Maar natuurlijk; er zullen vast mediacenters komen op basis van dat moederbordje.
Het is een leuke basis voor een eenvoudig en goedkoop dingetje.

MacFrankie
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 09:58 - 23-01-2012
@MacEvdZ:
Tweakers.net is een interessante site om te volgen. Probeer je alleen niet op te winden over de anti-Apple stemming die daar bij sommige forumleden heerst.

Als je van knutselen en tweaken houdt, dan moet je vooral een Raspberry Pi PC kopen. Leuk om te kijken hoe een PC in elkaar steekt, lekker fröbelen, het zal je menig avond bezig houden! En als dat aan het eind een werkende media speler oplevert, dan is dat natuurlijk prachtig!

Maar als je een goedkoop alternatief voor de ATV2 zoekt: niet doen!

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6384 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 14:56 - 26-02-2012
Nog maar weer eens een kickje... (via slashdot)

Smackdown: Google TV vs Apple TV vs Boxee vs Roku vs…

Vergeleken worden (in aflopende eindscore):
- Roku 2
- Netgear NTV200
- AppleTV
- Boxee Box
- Google TV

"One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."

MacFrankie
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 18:08 - 26-02-2012
Leuk vergelijk voor de Amerikaanse markt.

In NL zitten we (nog) niet te wachten op digitale kanalen, we willen gewoon een mediaspeler zoals de ATV2 met aTV Flash, Medi8er, AC Ryan (maar dan wel een werkend exemplaar), Popcorn Hour (idem), ...

Dus ik denk dat dit vergelijk niet nuttig is voor NL en BE.

Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6384 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 10:58 - 17-05-2012
http://nl.hardware.info/tv/427/iomega-tv-boxee-mediaspeler

Uitgebreide videoreview.

Citaat:
Hardware.Info TV: Iomega TV Boxee mediaspeler

Iomega introduceerde onlangs haar 'Iomega TV Boxee' mediaspeler. In navolging van de eerdere Boxee Box van D-Link moet ook dit apparaat de voordelen van de Boxee software gemakkelijk voor bediening vanaf de bank beschikbaar maken. Wij voelden de nieuwe mediaspeler stevig aan de tand.

http://tweakers.net/pricewatch/274675/iomega-tv-with-boxee.html

MacFrankie
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 19:41 - 17-05-2012
Leuk apparaat! Speelt (volgens de presentatie) alles af. De apps heb je overigens niks aan in NL, maar dat geldt ook voor het gros van de ATV apps.

Wat de ATV als voordeel heeft, is de prijs. Deze Boxee speler is bijna 3 x zo duur als een ATV3!

Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6384 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 20:03 - 17-05-2012
Rekenen is niet je sterkste kant zie ik.  (€219 versus €109 + $40 voor aTV Flash)

marg
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 536 | Lid sinds: 01-02-2005 | Geplaatst om: 20:30 - 17-05-2012
Als die er ooit komt voor de ATV3    

Als je echt even niks wil !
http://members.aon.at/matzelsdorf

MacFrankie
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 21:53 - 17-05-2012
@Pieterr: Prijzen overtikken van de FireCore site is niet jouw sterkste kant... ;-)

De ATV3 is €109, en daar is (nog) geen aTV Flash voor, de Iomega Boxee heb ik voor €319 gezien, bijna 3 maal een ATV3.

De ATV2 is (maximaal) €89, aTV Flash is $29, samen ongeveer de prijs van een ATV3. Ook 1/3 van een Boxee.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 5 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media