Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Hardware - Lifestyle (iPod en AppleTV)
         Mac mini of Apple TV met NAS

Welkom bij Vragen: Hardware - Lifestyle (iPod en AppleTV) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

speedyf
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 295 | Lid sinds: 27-07-2011 | Geplaatst om: 13:33 - 22-05-2012

Citaat: Pieterr om 22:53, 21-05-2012

Citaat: speedyf om 18:36, 21-05-2012

Ik dacht SUPER ! Werkt mirroring alleen met Iphone 4S. Schiet helaas niet echt op als je een 4 hebt.

Dat wist je toch al?
http://support.apple.com/kb/HT5209?viewlocale=nl_NL

Nope, sterker ik had er nog nooit van gehoord. Dacht mooie tussen oplossing voordat ik weer een keer in NL ben en dan ook gelijk een ATV 3 kan kopen.
Maar goed. Ik lees natuurlijk pas weer de kleine lettertjes na installatie, haha

We weten trouwens ook helemaal niet wat voor Iphone Coen die deze topic heeft geopend heeft. Vandaar dat ik ook gewoon blindelings de trial versie downloade.

(Bewerkt door speedyf om 13:35, 22-05-2012)

MBP - 15" RETINA Mountain Lion -
Iphone 4 IOS6.01  Mac Mini Core2Duo - Lion. TimeCapsule 1 TB - Airport Express - ATV3 - Ipod nog wat...een groene.

coen74
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 2 | Lid sinds: 20-05-2012 | Geplaatst om: 07:21 - 25-05-2012
Allen, bedankt voor uw reakties en input. Ben zelf in bezit van Iphone 4S dus mirroring is geen probleem.

Gezien jullie feedback denk ik toch te gaan kiezen voor de Mac mini waarop ik dan de ATV bediening ga installeren en een aparte NAS.

Nogmaals bedankt voor de input.

Grt. Coen

MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6948 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 08:13 - 25-05-2012
Wat is ATV bediening op een Mac mini? Of bedoel je Plex?

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

Mathy
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 647 | Lid sinds: 08-05-2005 | Geplaatst om: 22:14 - 25-05-2012
Hallo MacFreaks

Eigenlijk heb ik het in een andere topic ook al gezegd (vergiste me even):  Standaard is de ATV3 maar  behelpen.  Het kan weinig tot niks nuttigs.  MacFrankie had dus gelijk.

Mocht iemand nog een ATV2 zoeken: In Heerlen bij de MM lagen een paar weken geleden nog ATV2's met Poolse handleiding voor 89 euro.  Of ze er nog liggen kan ik niet zeggen, ik heb niet meer gekeken.  Wie weet zijn ze qua prijs nog wat gezakt, nu de ATV3 uit is.

groetjes

Mathy

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media