Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: iPad - Algemeen
         iMessage iPad 1 problemen...

Welkom bij Vragen: iPad - Algemeen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

markof
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 988 | Lid sinds: 26-10-2009 | Geplaatst om: 16:10 - 26-01-2012
Ik wist niet dat je iCloud moest instellen en ben eigenlijk ook niet van plan dit te gaan doen want ik geloof er niet in. I.i.g heb ik nog niet je eerste optie uit geprobeerd te meer ik het verder maar gelaten heb voor wat het is, want zoveel "message" ik toch niet met mensen omdat ik nog steeds in "echt praten" geloof i.p.v het converseren via een scherm van een mobiel o.i.d.

(Bewerkt door markof om 16:11, 26-01-2012)

mikes
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 143 | Lid sinds: 26-11-2010 | Geplaatst om: 17:59 - 26-01-2012
@Markof, een domme vraag,maar staat je wifi aan en die op de iPhone (of 3 G). Als iemand bereikbaar is moet dit in blauw staan ipv rood.

love my mac

Flix
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 7451 | Lid sinds: 07-04-2001 | Geplaatst om: 21:14 - 26-01-2012
Lekker is dat; zit ik hard mee te zoeken naar een oplossing voor jou (ja, er zit echt meer moeite in dan enkel de reactie typen), en nu is het allemaal niet zo interessant, want het is toch allemaal 'nep praten'...   

markof
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 988 | Lid sinds: 26-10-2009 | Geplaatst om: 19:15 - 31-01-2012
Sorry Flix,je hulp wordt zeer gewaardeerd maar ik ben iemand die meestal zaken laat voor wat ze zijn als ze niet gelijk gebruikt kunnen worden omdat mijn leven nu eenmaal niet 24/7 op het web afspeelt en er belangrijkere dingen in het leven zijn zijn die wel wat vaker de aandacht behoeven.

iMessage staat nog steeds op mijn iPad maar voordat het geïnstalleerd was met de laatste iOS versie,miste ik het ook niet.   

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media