Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: iPad - Applicaties
         iPads uitleveren met pre-installed apps. Hoe doe je dat?

Welkom bij Vragen: iPad - Applicaties 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

Sypie
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2742 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 20:33 - 05-09-2010
Dan een andere kant van de zaak: Ik kan me voorstellen dat er werknemers zijn die en stuk gereedschap van de zaak krijgen en daar verder geen tijd en aandacht aan willen spenderen.

De reden waarom ik dit zeg is omdat ik ook dergelijke collega's heb gehad. Ergens hebben ze nog gelijk ook: Ik moet zonder extra eigen tijd mijn werk kunnen doen met de dingen die ik krijg om mee te werken. Zodra er een computer aangezet moet worden om een zakelijke e-mail te moeten versturen, applicaties downloaden en installeren, een eigen iTunes account aan moeten maken terwijl ik verder niets doe met iTunes enz. zal de baas mij tegemoet moeten komen in de aanschafkosten van mijn privécomputer en internetverbinding.
Dit is natuurlijk voor veel mensen niet van toepassing, die vinden het heerlijk om wat in het rond te prutsen. Maar toch zijn er mensen die na hun dagelijkse 8 uren voor de zaak géén zin of tijd hebben om zich daar langer (onbetaald) mee bezig te houden.

Mag je dus als werkgever verwachten dat je werknemers een iPad mee naar huis nemen en deze thuis, in hun eigen tijd en met hun eigen computer via hun eigen internetverbinding, gaan updaten, synchroniseren of anderszins? Volgens mij kun je het alleen wensen dat je personeel het doet. Zolang de werkgever geen bijdrage levert aan computer en internet heeft deze natuurlijk geen poot om op te staan. (mits de computer en internetverbinding al (gedeeltelijk) gefinancierd worden door de werkgever)

PE
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 461 | Lid sinds: 26-03-2003 | Geplaatst om: 15:14 - 07-09-2010
http://www.equinux.com/us/products/tarmac/overview.html

Word to the Wise   Windows running on a Mac is like Windows running on a PC. That means it’ll be subject to the same attacks that plague the Windows world. So be sure to keep it updated with the latest Microsoft Windows security fixes.

JH
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 7021 | Lid sinds: 03-03-2003 | Geplaatst om: 09:58 - 09-09-2010
Als de iPad eenmaal (in het najaar) iOS 4.x draait, dan lijkt me dit toch wel een handige beheerders-tool:

http://support.apple.com/kb/dl851

Mac-musician

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 10:04 - 09-09-2010
@ JH: volgens mij hoef je daar gee iOS 4 voor te draaien en werkt dat dan ook al met een iPad...

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

JH
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 7021 | Lid sinds: 03-03-2003 | Geplaatst om: 10:09 - 09-09-2010
@Robert: hm...tja, in die link staat dat ze aanraden dat je tenminste iOS 4.0 moet hebben op je 'device'.
Misschien draait het nu ook al op een iPad, maar kan je niet alle functies gebruiken...

Mac-musician

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media