Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: iPad - Internet & Connectiviteit
         Aankopen blijven 'grijs'

Welkom bij Vragen: iPad - Internet & Connectiviteit 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

tantepoes
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 943 | Lid sinds: 13-04-2002 | Geplaatst om: 22:00 - 01-01-2012
Hoera ik heb mijzelf een nieuwe iMac aangeschaft. Mijn derde vanaf 1998!

Maar ik loop tegen het volgende aan! Ik heb met mijn iPad wat aankopen gedaan in de iTunes winkel. Nu heb ik mijn iPad aan mijn iMac gehangen en ik wilde graag mijn aankopen overzetten op mijn iMac. Maar.... de aankopen worden wel zichtbaar in iTunes op de iMac, maar alles blijft grijs! (ghosted) en voor iedere titel een synchroniseertekentje. Je weet wel die twee pijltjes die samen een cirkeltje vormen.

Vraag: hoe krijg ik mijn aankopen van mijn iPad op mijn iMac zonder dat ze grijs blijven?

..PS3..::..PSP..::..iMac..::..AppleTV2..

Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1135 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 03:41 - 02-01-2012
De iPad machtigen tot de iMac?

Menu:
Store > Machtig deze computer.

Sex - Macs and Rock-&-Roll

tantepoes
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 943 | Lid sinds: 13-04-2002 | Geplaatst om: 08:27 - 02-01-2012
Dat is al gedaan, maar helaas.... alles blijft grijs.

..PS3..::..PSP..::..iMac..::..AppleTV2..

Pattt
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 117 | Lid sinds: 04-08-2010 | Geplaatst om: 16:27 - 02-01-2012
Als iTunes open is even met rechtermuis op je iPad klikken links in de rij,en dan aankopen overzetten klikken zou moeten werken,maar als je iCloud gebruikt staan ze gewoon in de AppStore bij aankopen kun je ze altijd terug zetten

iPhone 4 iPhone 4s  airport extreme  ipod classic 80gb iPad 32gb 13" MacBook pro Apple tv2 iPad 3 32gb

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media