|
|
ARTHURHOFMAN COM
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 109 | Lid sinds: 10-02-2011 | Geplaatst om: 19:51 - 15-01-2012
Goedenavond, Aangezien ik enkel de afstandsbediening van mijn auto en de iPhone met credit cards onderweg meeneem, vroeg ik mij af of iemand een goed idee heeft voor een wallet. Ik heb op dit moment een Piel Frama wallet, maar deze begint bij de kaft uit te drogen. Ik zoek een soortgelijke wallet, de prijs maakt niet uit. Iemand een idee? Dank! (Bewerkt door ARTHURHOFMAN COM om 15:11, 16-01-2012) |
DON'T FEED MY MODELS Creative Image Director | Fashionisto | Model | Make Up Artist | Vegetarian | Booker | Therapist | Photographer
|
|
|
|
Schrijnie
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 585 | Lid sinds: 04-02-2009 | Geplaatst om: 19:58 - 15-01-2012
| Daar is onlangs dit draadje over geweest, wellicht kun je er een idee opdoen ?
|
|
|
|
|
ARTHURHOFMAN COM
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 109 | Lid sinds: 10-02-2011 | Geplaatst om: 22:13 - 15-01-2012
Bedankt voor je reactie, maar de Piel Frama heb ik reeds genoten en de BookBook vind ik te casual. Echt stijlvolle heb ik er niet tussen zien staan met dezelfde mogelijkheden als een wallet zoals die van Piel Frama. (Bewerkt door ARTHURHOFMAN COM om 22:14, 15-01-2012)
|
DON'T FEED MY MODELS Creative Image Director | Fashionisto | Model | Make Up Artist | Vegetarian | Booker | Therapist | Photographer
|
|
|
|
SnowLeopard
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 169 | Lid sinds: 05-03-2010 | Geplaatst om: 22:48 - 15-01-2012
Ben bang dat als je voor kwaliteit en stijl gaat, je toch weer bij de piel frama uitkomt. Ik ben nog geen mooiere of een van betere kwaliteit tegengekomen......
|
13" MacBookPro, MacBookAir, Mac mini 2,66Ghz, iPhone 4S+3GS+3G, iPad1, iPod 160 GB, Time capsule(1TB Hitachi Ultrastar servergrade homebrew&Yormac upgrade!) Yes, I too took a bite from the poisoned Apple.
|
|
|
|
ARTHURHOFMAN COM
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 109 | Lid sinds: 10-02-2011 | Geplaatst om: 08:40 - 16-01-2012
Hm, daar was ik ook al bang voor. Jammer dat Michael Kors geen heren-clutch heeft gemaakt. Piel Frama is inderdaad mooi en stijlvol, het is logisch doch jammer dat het door veelvuldig gebruik niet onvermijdbaar is dat het leer kapot gaat. Ondanks het feit dat ik deze bij het schoenen poetsen laat meenemen. Ik ga nog eens op internet zoeken. En ik zal delen wat ik vind. En niet vind.
|
|
|
|
|
Nelis00
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 1109 | Lid sinds: 20-02-2002 | Geplaatst om: 12:42 - 16-01-2012
|
|
|
ARTHURHOFMAN COM
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 109 | Lid sinds: 10-02-2011 | Geplaatst om: 13:26 - 16-01-2012
Dat is zeker een mooie oplossing! Ik hoop dat het niet zo blikkerig voelt als dat het eruit ziet, er is geen ander foto- of filmmateriaal om dat te beoordelen. Maar is een optie - ik ga het eens uitzoeken! Vind het persoonlijk jammer dat de BookBook er zo casual uitziet, ik had graag een net ‘on-vintage’ exemplaar gezien.
|
|
|
|
|
paulusch
Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1003 | Lid sinds: 19-02-2010 | Geplaatst om: 13:51 - 16-01-2012
| Die Bookbook is van leer. Misschien kan je aan de slag met leerverf om een meer luxe uitvoering ervan te maken.
|
|
|
|
|
witlof
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 243 | Lid sinds: 03-05-2004 | Geplaatst om: 14:02 - 16-01-2012
|
|
|
ARTHURHOFMAN COM
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 109 | Lid sinds: 10-02-2011 | Geplaatst om: 15:07 - 16-01-2012
Paulusch, dat is een idee. Al ben ik geen voorstander van geld uitgeven aan iets dat daarna nog aangepast moet worden (call me spoilt). Bedankt, Witlof (gewéldige nickname overigens), deze is mij iets te sportief maar is daarnaast absoluut wat ik zoek. Al wil ik wel snel bij mijn iPhone kunnen zonder deze ergens uit te hoeven halen. Ik zou zó een nieuwe Piel Frama bestellen, al ben ik niet bijzonder blij met de randen, deze zijn soms beperkend in het gebnruiksgemak van mijn telefoon. Hm… Dat Prada of ieder ander modehuis niet op de trend is ingesprongen. Ze zouden er in ieder geval één verkopen, aangenomen dat het net zo stijlvol is als mijn tas. Wat voor wallet/hoes gebruiken jullie voor deze kostbare telefoon? En hoe doen jullie dat met credit cards?
|
|
|
|
|
|
|