Aantal berichten: 109 | Lid sinds: 10-02-2011 | Geplaatst om: 13:54 - 21-01-2012
Práchtig, Renegrader! Daar gaat in ieder geval de hoes vandaan komen voor de iPad 3! Erg mooi. Bedankt!
Ik heb de titanium SmartMoneyClip besteld, Nelis00, erg fijn. Er gaat een simpele beschermfolie op de achterkant van de iPhone en dan kan hij in de speciale binnenzakjes van mijn colberts.
Ik ben eruit! Enorm bedankt.
DON'T FEED MY MODELS Creative Image Director | Fashionisto | Model | Make Up Artist | Vegetarian | Booker | Therapist | Photographer
Nelis00 Niet Aanwezig
Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1109 | Lid sinds: 20-02-2002 | Geplaatst om: 14:31 - 21-01-2012
Mooi, bij deze nog 3 gebruikerstips...
1. Heb je nog geen modern 'kunstofpasjesrijbewijs' maar een oud hollandsch roze papiertje kun je die gewoon prima dubbelvouwen en onder die clip steken achter je papiergeld...
2. Haal om de paar weken wel even al je pasjes eruit en blaas het stof/zand er af. Anders willen ze nog weleens bekrast raken door het schuren.
3. Draag die moneyclip niet altijd op dezelfde manier in dezelfde broekzak maar wissel het af anders steekt dat ding binnen een paar maanden zo wit af in je donkerblauwe jeans. :-D