Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: iPhone - Internet & Connectiviteit  
         iPhone 4S en loopband

Welkom bij Vragen: iPhone - Internet & Connectiviteit   

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

inkiepinkie
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 448 | Lid sinds: 06-01-2003 | Geplaatst om: 16:21 - 10-04-2012
Als ik op de loopband ga wandelen, leg ik mijn iPhone 4s op het leesplankje om Uitzending Gemist te kijken. Nu zie ik dat de hartslagmeter van de loopband dan opeens in actie komt. Op de een of andere manier schijnt hij contact te hebben met de iPhone.

Iemand enig idee of ik kan achterhalen hoe beide apparaten met elkaar communiceren en nog beter, hoe krijg ik het uit want ik wil gewoon de normale hartslagmeter gebruiken.

Wink10
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 313 | Lid sinds: 12-02-2010 | Geplaatst om: 18:36 - 10-04-2012
Weet je het merk van de loopband, en het merk van de hartslagmeter op de loopband?

Dan kan ik op mijn sportclub eens kijken of ik het kan reproduceren.

En geeft de hartslagmeter dan een juiste hartslag aan, of "doet-ie maar wat"?

4runner
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 52 | Lid sinds: 29-12-2004 | Geplaatst om: 19:13 - 10-04-2012
Misschien Bluetooth even uitzetten op de iPhone? Misschien heeft de loopband wel bluetooth smart Technology aan boord. Of raak je misschien sensoren aan op de loopband dat kan natuurlijk ook.

Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 19:20 - 10-04-2012
Waarschijnlijk komen beide stralingen door elkaar waardoor één van de twee van streek raakt.

Zo'n machine zal ook wel allerlei draadloze verbindingen en opties hebben.

De oplossing zal zijn een paar keer op het + knopje van de loopband drukken!     

inkiepinkie
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 448 | Lid sinds: 06-01-2003 | Geplaatst om: 10:07 - 11-04-2012
Het is een Life Fitness ST55 met hartslagmeting via een bijbehorende borstband. Bluetooth op mijn telefoon staat uit. Alleen mijn WiFi staat aan. En inderdaad de hartslagmeting doet maar wat.

robertjan
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 372 | Lid sinds: 22-03-2010 | Geplaatst om: 10:22 - 11-04-2012
Welke WiFi? G- of N-netwerk? En op welke band?

De G-netwerken en een deel van de N-netwerken functioneren namelijk rond de 2,4GHz. Nu wil het geval dat een digitale hartslagmeter vaak ook rond de 2,4GHz functioneert (check je gebruiksaanwijzing daarvoor). Dat kan dus conflicten opleveren.

Oplossing: 1 van de signalen weghalen.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media