Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: iPhone - Internet & Connectiviteit  
         Web 'n Walk perse nodig?

Welkom bij Vragen: iPhone - Internet & Connectiviteit   

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

iREM
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 125 | Lid sinds: 27-05-2006 | Geplaatst om: 11:44 - 19-09-2010
Ik heb momenteel een iPhone 3G. En voor het komende jaar een combi bij T-mobile afgesloten van Relax 25 + Web 'n Walk.

Nu vroeg ik mij later af of je perse 'Web 'n Walk' nodig hebt op een iPhone.

Dit omdat ik erg weinig gebruik maak van bv. Safari (internet) en e-mail gebruik.
Of heb ik dit ook nodig om mijn Apps (gedownload via mijn MacPro thuis) te kunnen gebruiken?

Dus...wat kan ik niet meer doen als ik 'Web 'n Walk' zou opzeggen / laten vervallen?

Pieterr
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8643 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 11:49 - 19-09-2010
Tada: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/veelgestelde-vragen?q=web%2520%2527n%2520walk

We're up all night to get lucky

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 22834 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 11:52 - 19-09-2010
Als je internet onderweg niet nodig hebt dan kan je dat natuurlijk opzeggen, de apps en updates die je via je Mac Pro hebt binnen gehaald komen gewoon op je iPhone terecht.

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

Gewist lid
Niet Aanwezig

Gewist
Aantal berichten: n.v.t. | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 14:17 - 19-09-2010
@Pieterr
Tada: maar waar staat dan het antwoord in die link? Behalve dat je niet kunt internetten wat de TS al weet.

rhbrgn
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2075 | Lid sinds: 28-02-2003 | Geplaatst om: 15:38 - 19-09-2010
Je kan naast internet en mail geen navigatiesoftware gebruiken.
Verder natuurlijk alle apps die gebruik maken van internet/3G.

Thuis/op locatie* kan je natuurlijk wel weer gebruik maken van wifi,
en heb je dus geen internet nodig via het 3G-netwerk
dus zal het updaten van apps ook geenprobleem vormen.

Zelf heb ik een prepaid kaartje in m'n iPhone 3G.
Bevalt uitsteekbaar ...

* Doorhalen wat niet van toepassing is.
rhbrgn: Bob Rhebergen online

Cailin Coilleach
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2764 | Lid sinds: 16-08-2004 | Geplaatst om: 19:20 - 19-09-2010

Citaat: Je kan naast internet en mail geen navigatiesoftware gebruiken.

Onwaar.

TomTom en Navigon hebben de kaarten reeds compleet aan boord, dus hebben geen Internet verbinding nodig.

Buiten dat snap ik de gedachtengang van de TS gewoon echt niet. Waarom zou je je apps niet kunnen gebruiken als je geen Web'n'Walk abo hebt?     Je Mac doet 't toch ook als je Internet er uit ligt?

rhbrgn
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2075 | Lid sinds: 28-02-2003 | Geplaatst om: 19:25 - 19-09-2010
Oké Cailin,
Dat was wat ik ervan begrepen heb op het www.
Ik las nl. ergens dat voor het activeren van GPS wel degelijk een 3G verbinding nodig is.
Nu wordt het dus wel erg onduidelijk, kan je wat meer uitleg geven?
Want nu ben ik ook wel benieuwd ...

* Doorhalen wat niet van toepassing is.
rhbrgn: Bob Rhebergen online

Sypie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3429 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 21:49 - 19-09-2010
Ik heb ook geen W 'n W, en dat hoef ik ook niet. Af en toe iets opzoeken op internet, Tweets laden of kijken waar ik ben in Maps gaat prima. Enige nadeel: als je krap in je abonnement zit dan wordt het een duur geintje. Ik heb nog een boel beltegoed over van vorige abbo's waardoor het meevalt.

Powerball kopen?

iREM
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 125 | Lid sinds: 27-05-2006 | Geplaatst om: 10:43 - 20-09-2010
Nog even wat meer info voor de duidelijkheid:

internet
Over het algemeen gebruik ik internet dus vrij weinig.
Wat ik wil weten kan ik altijd later thuis ook op mijn Mac Pro opzoeken.

Mail
Verder vind ik het bij het uitlezen van mijn mail altijd hoogst irritant dat ik alle (vele) spam die binnen komt, stuk voor stuk moet 'deleten'. Dan lees ik hem liever via Mail op mijn Mac Pro uit (met filter).

Apps
Als ik het goed begrijp hebben de meeste apps dus al alle informatie meteen in de app zelf zitten?
Maar hoe zit dat dan bijvoorbeeld met een app zoals NU.nl, of iets simpels als de 'Weer' app? Heb je daar dan wel internet/3G voor nodig, om de laatste informatie te ontvangen?

Navigatie
Verder wil ik ook inderdaad Navigon gaan gebruiken in de auto, heb ik daar nu wel of géén 3G voor nodig?

Ps. wat betekend trouwens TS?

Pieterr
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8643 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 11:16 - 20-09-2010

Citaat: iREM om 10:43, 20-09-2010

Maar hoe zit dat dan bijvoorbeeld met een app zoals NU.nl, of iets simpels als de 'Weer' app? Heb je daar dan wel internet/3G voor nodig, om de laatste informatie te ontvangen?

Wat denk je nou zelf? Dat zo'n weer.app zelf wat buien gaat verzinnen?

We're up all night to get lucky

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media