Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger)
         NB: Rosetta (was) defect na Snow Leopard Security Update 2012-001 v1.0

Welkom bij Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 20:30 - 05-02-2012
Ik zat afgelopen week in de Franse Alpen (heerlijk geskied en gesnowboard) en SteefJoobs die afgelopen week het nieuws schreef heb ik nog niet kunnen overtuigen van het belang van het vermelden van de updates van Apple.

Misschien dat jullie dit draadje kunnen gebruiken om te laten weten of er nog steeds behoefte is aan dat nieuws? Het probleem waar het om ging is tenslotte toch al opgelost...

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

Panico
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2730 | Lid sinds: 11-03-2004 | Geplaatst om: 09:16 - 06-02-2012
Ik zeg: plaats het alsnog in het nieuws: we hebben het hier niet over OS9.

Als dit nu niet nieuwswaardig is, wanneer dan wel? Verdwijnt Leopard dan helemaal uit MacFreak?
Bovendien, opgelost?
Ik durf het nog niet te installeren, ik lees alleen dat het ZOU moeten helpen, maar nergens vind ik expliciet nieuws over Rosetta.
Als dit een nieuwsitem wordt, verdwijnt het ook niet van de voorpagina, en is er meer kans op een echte oplossing. Bovendien heeft niemand uit mijn vriendenkring, allen actieve gebruikers, sommige professioneel, de gewoonte meteen te updaten, dus het is ook best interessant voor hen en velen met hen (jullie vrienden wellicht?)

http://www.pauldj.nl/  ("Interesting reaction! But what does it mean?")

Alvinus
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 136 | Lid sinds: 01-03-2005 | Geplaatst om: 09:27 - 06-02-2012

Citaat: Pieterr om 20:16, 5-02-2012

Citaat: Alvinus om 20:06, 5-02-2012

ik was gewend dat MacFreak melding maakt van Software Updates...

Dat meldt Apple toch allemaal zelf via de Software Update? Daar heb je MacFreak niet voor nodig.

Uiteraard.

Maar soms zie ik het op MacFreak eerder dan via Software Update en meestal interesseert mij het commentaar dat er bij gegeven wordt. Deze keer ging er iets mis met die twee updates achter elkaar en dan is het aardig voor de eenvoudige gebruiker, waar ik mijzelf toe reken, om even van de pro's te vernemen hoe de vork in de steel zit.

Van die dingen.

Appelaar sinds 1987

Panico
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2730 | Lid sinds: 11-03-2004 | Geplaatst om: 09:39 - 06-02-2012
Precies, ik kijk altijd eerst op MacFreak en MacUpdate of er geen problemen gemeld worden voordat ik een update durf te doen. Voortaan ook even checken of de redactie op vakantie is dan maar.
En MacBidouille in de gaten gaan houden...

http://www.pauldj.nl/  ("Interesting reaction! But what does it mean?")

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media