Aantal berichten: 319 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 10:08 - 05-02-2012
Wie weet de oplossing? Ik wil graag de mogelijkheid hebben om op de iPhone of iPad een nieuw groep toe te voegen.
gerberg
Fix Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 597 | Lid sinds: 13-12-2005 | Geplaatst om: 10:35 - 05-02-2012
(Update naar iOS 5, Stel iCloud voor contacten in op je iPhone/iPad) Log in op iCloud.com op je normale computer. Klik op contacten Klik op de boekenlegger Links zie je nu je groepen. (waarschijnlijk 1: 'alle contacten') Klik op het plusje, maak nieuwe groep aan. Sleep een contact naar de nieuwe groep. Kijk op je iPhone/iPad (met dezelfde Apple ID ingelogd uiteraard) Voilá!
Ger van den Berg Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 319 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 10:52 - 05-02-2012
Exuses Fix dat ik je heb aangezet tot zo'n uitvoerige en duidelijke route. Ik ben onvolledig geweest in mijn vraagstelling. Het gaat nl over een serie iPads die ik in bruikleen heb gegeven aan andere gebruikers. En zij hebben geen toegang tot iCloud en beheren de ipad ook niet via een computer. Ik mis dus op de iDevices de mogelijkheid om een groep toe te voegen.