|
|
Roger van Alphen
Niet Aanwezig

Junior Lid
|
Aantal berichten: 23 | Lid sinds: 12-01-2012 | Geplaatst om: 16:22 - 05-05-2012
Ik heb maar een aantal uren per dag 3G internet tot mn beschikking. Updaten van wat voor software dan ook duurt eeuwen dus heb veelal alleen „oudere” software tot mijn beschikking. De FTP oplossing werkt inderdaad niet zoals op de link aangegeven. Zal wel aan de oudere versie iweb liggen. Verder zoeken dus maar weer.
|
|
|
|
|
|
|
Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 16:57 - 05-05-2012
In Amerika zou je nu het advies krijgen, pak je Mac op en loop er mee naar de Apple winkel en voer daar even je updates uit omdat het wel belangrijk is dat je computer deze krijgt. Maar volgens mij ben je in Nederland niet zo heel erg welkom bij een Apple Reseller als je daar de computer niet gekocht hebt om dit te doen.
|
|
|
|
|
x7
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 310 | Lid sinds: 28-07-2006 | Geplaatst om: 18:23 - 05-05-2012
| Volgens mij maakt(e) iWeb deel uit van iLife en is de upgrade naar versie 3 niet gratis. iWeb 3 was onderdeel van iLife '09. In iLife '11 zit het alleen in de DVD-versie. |
x7
|
|
|
|
Roger van Alphen
Niet Aanwezig

Junior Lid
|
Aantal berichten: 23 | Lid sinds: 12-01-2012 | Geplaatst om: 18:27 - 05-05-2012
Hahaha. Denk het ook niet. Laat staan om naar een Franse te zoeken want daar woon ik nu en hier op het platteland is echt geen Apple store te vinden. En even naar Perth vliegen schiet ook niet op. Probeer wel een Wifi spot te vinden. Maar vraag me af of dat gaat helpen. Denk niet dat ik veel updates van iweb ga vinden, want heb 2 mnd geleden snow leopard gekocht en geupdate en zelfs na installatie daarvan geeft iweb aan de nieuwste versie te hebben. |
|
|
|
|
Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 8657 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 21:17 - 05-05-2012
 |
Citaat: Roger van Alphen om 18:27, 5-05-2012 Denk niet dat ik veel updates van iweb ga vinden, want heb 2 mnd geleden snow leopard gekocht en geupdate en zelfs na installatie daarvan geeft iweb aan de nieuwste versie te hebben. |
 |
| Als je de retailversie van Snow Leopard koopt dan zit daar geen iLife bij. Je hebt dus nog steeds de ouwe iLife meuk die je ooit had. Als je een nieuwere iWeb versie wilt hebben zul je een recente iLife DVD op de kop moeten tikken. |
We're up all night to get lucky
|
|
|
|
Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 22:26 - 05-05-2012
Ja maar vanaf iLife 09 moet je toch zeker wel iWeb kunnen updaten tot een versie 2.punt_nog_iets. ?? Waarschijnlijk zijn veel van die updates vooral fixen die helpen tussen integratie met iPhoto, iMovie en dat soort software. Maar dan nog ik weet dat iWeb in het begin echt Super slechte broncode genereerde dat later gefixt is naar Valid broncode.. Ik heb nu net iWeb geďnstalleerd vanaf de iLife 11 DVD en krijg vers van de pers zonder te updaten iWeb versie: 3.0.2 Lijkt me dus sterk dat er niets tussen 1.1.2 en 3.0.2 zit.
|
|
|
|
|
x7
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 310 | Lid sinds: 28-07-2006 | Geplaatst om: 22:33 - 05-05-2012
 |
Citaat: Roger van Alphen om 18:27, 5-05-2012 Laat staan om naar een Franse te zoeken want daar woon ik nu en hier op het platteland is echt geen Apple store te vinden. |
 |
| Deze Fransoos is niet duur, en om de taal hoef je je geen zorgen te maken, de hele iLife-suite is meertalig, net als OS X. De iLife '09 DVD is voldoende wat iWeb betreft; op iLife '11 staat dezelfde versie. |
x7
|
|
|
|
ApplePunt NL
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 895 | Lid sinds: 06-03-2005 | Geplaatst om: 22:36 - 05-05-2012
Even ter info: het onderwerp iWeb en de versies is al op dit forum besproken. Via de zoekfunctie invullen: iWeb. En er volgt een overzichtje van eerdere gesprekken over iWeb. |
Apple: het paradijs komt tot leven.
|
|
|
|
ApplePunt NL
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 895 | Lid sinds: 06-03-2005 | Geplaatst om: 22:45 - 05-05-2012
iWeb SEO Tool - gratis. Kan een tellers op elke pag van je site zetten, keywords en meer. Is een extra app die je gebruikt als je met iWeb klaar bent. Het werkt goed merk ik, nadeel is dat je bij elke aanvulling van je site SEO Tool ook moet draaien. Het is een optie met een voor- en nadeel. SEO Tool heeft ook FTP wat iWeb niet heeft, behoudens iWeb3. |
Apple: het paradijs komt tot leven.
|
|
|
|
|
|