Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger)
         iWeb en/of iDisk extra opslagruimte

Welkom bij Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

wwwimpel
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 2 | Lid sinds: 05-05-2012 | Geplaatst om: 16:28 - 05-05-2012
Ik gebruik al een jaartje naar tevredenheid iWeb maar nu begrijp ik niet veel van idisk opslagruimte. In Iweb is de balk blauw (dus helemaal tjokke vol) maar ga ik dan met mijn apple ID naar mijn account krijg ik te zien:  Your subscription has been extended until Jun 30, 2012, at no additional charge   en 241 MB of 20 GB Used.You can manage your Mail storage settings in iCloud... maar klik ik bij iweb op extra ruimte kopen dan gaat dat niet lukken... elp ik wil mijn site weer zo snel mogelijk aangepast de lucht in krijgen

Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 16:44 - 05-05-2012
Ik denk dat je nu van Apple 20GB aan iCloud geheugen hebt gekregen als je betalende MobileMe gebruiker was. Dat heb ik namelijk ook gekregen, standaard zit er maar 5GB aan ruimte op iCloud maar omdat je 20GB op MobileMe had hebben ze deze verplaatst van iDisk richting iCloud.

iDisk de ruimte waar je je iWeb -site naar upload bestaat vanaf volgende maand of de maand erna niet meer en dan moet je sowieso een andere manier gaan zoeken om je website online te plaatsen.

Een Dropbox account kan een oplossing zijn maar of dat goed is voor de snelheid van je website weet ik niet, beter lijkt mij gewoon bij een (web) hostingbedrijf een stukje webruimte te huren in de vorm van een abonnement voor bijv. 10,- p/jaar dan ben je serieus online.

wwwimpel
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 2 | Lid sinds: 05-05-2012 | Geplaatst om: 17:10 - 05-05-2012
fijn bedankt voor je antwoord, maar dat betekent dus dat als ik niets doe mijn website sowieso uit de lucht is in juni of in ieder geval niet meer is aan te passen. Dan ga ik opzoek naar een andere plek waar ik de site onder kan brengen. Er voor betalen vind ik geen probleem, als ik maar met iWeb kan doorgaan want dat is lekker simpel en het ziet er altijd goed uit :-)
Iemand nog een tip waar ik moet zijn?

Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 19:16 - 05-05-2012
Klopt!

Volgens mij krijgen @me.com en @mac.com gebruikers regelmatig emails van Apple hierover.

Niets doen is je website en de data helemaal verliezen, mijn advies:
https://www.webreus.nl/

Heb verder geen aandelen in dit bedrijf maar ik zit er al meer dan 5 jaar met al mijn domeinen en websites en heb nog nooit een slechte ervaring gehad.

Ze zijn goedkoop maar niet de (aller) goedkoopste.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media