|
|
|
|
oranjemarcel
Niet Aanwezig
Gevorderd Lid
|
Aantal berichten: 52 | Lid sinds: 17-11-2005 | Geplaatst om: 13:22 - 15-06-2012
Hoi, Sinds jaar en dag staan mijn macjes op de sluimerstand wanneer ze niet in gebruik zijn. Nu kwam ik er laatst achter dat de Mini (2 Core 2 duo, OS 10.6.8) na ong 10 sec uit de sluimer gaat wanneer ik hem met de toetsencombi (alt-cmd-eject) in de sluimerstand zet. Ik had dit niet in de gaten, want ik zet het scherm ook uit. Wanneer ik 'm met de muis via appeltje in sluimer zet gebeurt dat niet. Uitvoerig getest. Er zijn geen andere BT apparaten in de buurt of bij de buren in gebruik. Is dit een insltelling ergens of heb ik gewoon een bijzondere mini? Groeten, Marcel (Bewerkt door oranjemarcel om 13:22, 15-06-2012) |
|
|
|
|
|
|
Sypie
Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3462 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 13:24 - 15-06-2012
Gaat die misschien weer aan door netwerkverkeer? Dit kun je instellen in Systeemvoorkeuren -> Energiestand -> Schakel sluimerstand uit voor netwerktoegang. Je tikt na het sluimeren toch niet op de muis of toetsenbord? Dan wordt je Mac ook weer wakker. |
Powerball kopen?
|
|
|
|
oranjemarcel
Niet Aanwezig
Gevorderd Lid
|
Aantal berichten: 52 | Lid sinds: 17-11-2005 | Geplaatst om: 14:41 - 15-06-2012
| Neen, geen netwerkverkeer, geen bluetoothapparaten als muis, toetsenbord ed. Uitvoerig getest!!! Maar vooral ...... het gebeurt alleen als ik 'm met de toetsencombi in sluimer zet! Via appletje-sluimer blijft hij keurig sluimeren. Vreemd toch? |
|
|
|
|
oranjemarcel
Niet Aanwezig
Gevorderd Lid
|
Aantal berichten: 52 | Lid sinds: 17-11-2005 | Geplaatst om: 14:50 - 15-06-2012
| Nou, je had me toch aan het proberen gezet. Na dat vinkje weghalen en weer aanvinken bleef hij wel sluimeren met de toetsencombi. Ik houd nu maar het vinkje weg, voor alle zekerheid. Een raar "hikje"! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|