Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger)
         Dubbele backup geplaats op nieuwe HD

Welkom bij Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Jesseb
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 1 | Lid sinds: 15-06-2012 | Geplaatst om: 20:18 - 15-06-2012
Hallo allemaal,

Sinds een paar jaar probleemloos gebruik gemaakt van mijn iMac tevens ook gebruik gemaakt van timemachine. Gisteren mijn hardeschijf vernieuwd en dacht gewoon een backup terug te plaatsen via Timemachine. Omdat ik via Timemachine de backup niet kon terug zetten, heb ik dit gedaan via de optie migratie assistent. Na verloop van tijd was de backup weer terug geplaatst en nu mijn probleem;
ik heb een dubbele backup op mijn HD staan. Blijkbaar heeft de backup vanuit Timemachine ook zijn werk gedaan, hierdoor ben ik de helft van mijn capaciteit kwijt en wil dit graag weer halveren. waardoor ik weer 3/4 meer geheugen aanwezig is.

Ik heb gezocht naar dubbele bestanden maar deze kan ik niet vinden binnen finder.
Geen dubbel aan tal foto's in iPhoto, geen dubbele documenten en geen dubbele muziekbestanden in iTunes. Ter info ik heb een gebruikersnaam en een gast account.

Wie kan mij met dit euvel helpen, tot nu toe begreep ik de iMac maar snap niet dat ik de dubbele bestanden of programma kan weer vinden zodat ik deze eventueel kan verwijderen.
Ben een digibeet dus mocht er iemand een oplossing hebben wilt u dit dan proberen in jip en janneke taal uit te leggen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Met vriendelijke groet Jesse

(Bewerkt door Jesseb om 20:19, 15-06-2012)

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media