Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger)
         Notities op iPhone en iMac

Welkom bij Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

macsiem
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1634 | Lid sinds: 21-04-2005 | Geplaatst om: 07:46 - 02-07-2012
Een notitie geplaatst in de App Notities op je iPhone moet je ook op je andere apparaten kunnen zien wanneer bij de instellingen van iCloud de sync is ingesteld. Waar vind ik deze notities terug op mijn iMac? Wel kan ik ze vinden bij iCloud (www.icloud.com), maar daarvoor moet je eerst online zijn. Dat is met een laptop niet altijd het geval. De inhoud van de App. Herinneringen kan je op je iMac altijd zien bij Agenda.
Het zou mooi zijn dat zowel Herinneringen als Notities nadat de iMac uiteraard één maal online geweest is deze bewaart, zodat je ook offline deze gegevens beschikbaar hebt.

De Tijd wint altijd door gewoon voorbij te gaan...

djordie1
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 166 | Lid sinds: 17-11-2006 | Geplaatst om: 07:51 - 02-07-2012
Volgens mij in"Mail"

Flix
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 8413 | Lid sinds: 07-04-2001 | Geplaatst om: 09:02 - 02-07-2012
Inderdaad; in de linkerkolom onder 'Herinneringen'.

En dan eventueel ook nog in de middenkolom (Mail in Lion) tussen de berichten, afhankelijk van het vinkje dat e wel/niet bij de Mailvoorkeuren>Accounts>Postbusinstellingen>Notities hebt gezet...

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 22845 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 09:03 - 02-07-2012
Inderdaad in Mail, en in Mountain Lion (eind van deze maand) zal het een aparte app krijgen.

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

macsiem
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1634 | Lid sinds: 21-04-2005 | Geplaatst om: 11:00 - 02-07-2012
Ik zal moeten wachten tot Mountain Lion, want er is geen koppeling bij mij tussen de App Notities op de iPhone en Mail(Notities onder Herinneringen)
Zowel op de iPhone als iMac bij XS4All account staat vinkje bij Notities aan, bij iPhone staat dit bij iCloud aan.
Geen idee wat ik nu niet goed heb

Flix
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 8413 | Lid sinds: 07-04-2001 | Geplaatst om: 11:10 - 02-07-2012
Die notities horen bij een email account; in jouw geval is dat de iCloud account.
Staat die iCloud account wel tussen de mail accounts in Mail (Voorkeuren>Accounts)?
Anders moet je in Mail ook even de iCloud account aanmaken.
Je kunt de notities ook van de ene account naar de andere slepen (iig in Mail).

(Bewerkt door Flix om 11:16, 2-07-2012)

macsiem
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1634 | Lid sinds: 21-04-2005 | Geplaatst om: 11:28 - 02-07-2012
OK dat is dus het probleem. Ik heb geen iCloud account in mijn mail.
Heb wel een @me.com dus zal dat erin zetten

En dat lukt dus niet want ik heb wel het email adres ****#me.com en wachtwoord van mijn Apple ID maar weet niet wat inte vullen bij IN en Uitgaande server.

(Bewerkt door macsiem om 11:47, 2-07-2012)

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media