Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger)
         Mail en Gmail problemen

Welkom bij Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Brinky
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2210 | Lid sinds: 05-02-2004 | Geplaatst om: 10:39 - 02-07-2012
Hi,

Ik zit met het volgende probleem. Via safari worden bijlages in een gmail account keurig vertoond, maar in mail zijn diezelfde bijlages of niet vindbaar of als een tekstbrij weergegeven terwijl er keurig .doc achterstaat. Wat kan dit zijn?

marksch
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 754 | Lid sinds: 09-10-2007 | Geplaatst om: 14:48 - 02-07-2012
Hoi,

Is dat altijd zo of alleen met mailtjes van één bepaalde afzender? Gebeurt dit alleen met Gmail of ook met andere accounts in Apple Mail en alleen met .doc of ook andere bestanden?

Welke versievan OSX gebruik je?

Wat staat er geselecteerd in het menu View->Message op het moment dat je zo'n e-mailtje met tekstbrij aan het lezen bent?

Groet,

Mark

Economy-x-Talk
Mijn boek:
Programming LiveCode for the Real Beginner

Brinky
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2210 | Lid sinds: 05-02-2004 | Geplaatst om: 22:12 - 02-07-2012
Macbook air met lion. Browser safari. Gmail in Safari ziet wel een .doc als bijlage. In mail wordt ie als een platte tekst weergegeven. Terwijl een ook meegestuurd pdf-je wel zichtbaar is.

Wanneer ik de mail naar een andere mac verstuur is de doc wel gewoon zichtbaar als bijlage.

De air is zo niet voorhanden dus ik zal er morgen nog even naar kijken hoe de weergave staat.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media