Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger)
         Gekochte iTunes film niet op iPad afstelbaar?

Welkom bij Vragen: Software (OS X 10.0 en hoger) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Ruud Ravenhorst
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1205 | Lid sinds: 05-02-2003 | Geplaatst om: 11:14 - 04-07-2012
Ik heb een film gekocht in de iTunes Store. Zit keurig in iTunes en speelt goed af vanuit iTunes. Als ik'm echter naar mijn (geregistreerde) iPad wil synchroniseren krijg ik de melding dat'ie "Niet naar de iPad is gekopieerd omdat ik er geen bevoegdheid voor heb op deze computer". Ik heb een volledige 'bewaar-versie' gekocht. Is dit normaal of is er ergens een instelling waar ik wat aan moet doen?

Never gone back since I went to the Mac (which was in March 1984).

Esquare
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6843 | Lid sinds: 01-04-2007 | Geplaatst om: 12:00 - 04-07-2012
Is dit een aanknopingspunt?

Probleem? Check eerst de opstartschijf met Schijfhulpprogramma en SMART Utility (http://tinyurl.com/SMARTUtility).
En kijk ook eens op: discussions.apple.commacosxhints.comthexlab.com en het onvolprezen osxdaily.com.
(En vermijd 'handige tooltjes' als CleanMyMac, Onyx, MacKeeper, Xslimmer of Monolingual.)

Ruud Ravenhorst
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1205 | Lid sinds: 05-02-2003 | Geplaatst om: 15:33 - 04-07-2012
Zie nu pas dat er afstelbaar in plaats van afspeelbaar in mijn post staat (dom..) Maar de link naar Apple Support Forums van Esquare bracht de oplossing. Dank!

Never gone back since I went to the Mac (which was in March 1984).

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2013 - MacFreak® Interactive Media