|
|
|
|
ruud66
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
|
Aantal berichten: 92 | Lid sinds: 28-02-2011 | Geplaatst om: 12:37 - 03-08-2012
Nou breekt mijn klomp.... Wil ik na de installatie van Mountain Lion verder gaan met het bewerken van mijn avchd-bestanden, ziet de Finder zowel op de hd als op een sd-card geen afzonderlijke avchd (lees mts)-bestanden meer. In plaats van de lossen bestandjes wordt alle avchd content in 1 map geplaatst en kan ik de filmpjes niet meer apart benaderen. De map wordt aangegeven met een Quicktime icoontje. De map is alleen te openen met Quicktime player of Terminal, terwijl ik voorheen alle filmpjes apart kon verplaatsen, converteren, of wat dan ook Ik wil mijn losse filmpjes terug! Hoe krijg ik dit voor elkaar? |
2010 Imac i5 2,8 Ghz, 8gb intern geheugen,Gdrive 1tb externe hdd, iPhone 5, iPad 2, AppleTV 3
|
|
|
|
|
|
paulusch
Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1480 | Lid sinds: 19-02-2010 | Geplaatst om: 13:47 - 03-08-2012
| Rechtermuisknop: toon pakket inhoud? |
|
|
|
|
MacGB
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 753 | Lid sinds: 06-12-2005 | Geplaatst om: 18:39 - 03-08-2012
@Ruud, Heb momenteel gen AVCHD op kaart staan maar wel als archive (via iMovie). Het pad is dan via rechtermuisknop op Private, toon pakketinhoud->AVCHD->toon pakketinhoud->BDVM->toon pakketinhoud-> Stream. Daar staan dan de MTS-clips Overigens kan ik via Quicktime wel de afzonderlijke clips openen en die exporteren of delen HtH MacGB |
Impressies in beeld en geluid, website in beweging. http://www.benssite.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|