Aantal berichten: 376 | Lid sinds: 31-12-2005 | Geplaatst om: 13:45 - 10-02-2010
Citaat:an apple a day om 9:50, 9-02-2010 Hallo Gottfried.
Bij de vrienden van Mac OSX hints, kwam ik dit artikel tegen. Gaat daar over iTunes 8 maar met 9 werkt het ook zo (even voor je geprobeerd) Blijkt nu een instelling te zijn die alleen nog via het volgende terminal commando gewijzigd kan worden:
Aantal berichten: 159 | Lid sinds: 26-03-2008 | Geplaatst om: 16:31 - 10-02-2010
@ Juul Ben ook nieuwsgierig hoe je die bestanden gebruikt? jTunes gebouwd in Filemaker?
very offtopic: mooi nummer, 05 Eight Miles High.mp3 net als 02 Goin' Back.m4a
Gottfried Julius Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 376 | Lid sinds: 31-12-2005 | Geplaatst om: 19:58 - 10-02-2010
Ik gebruik de files eigenlijk niet veel. Maar ik heb duizenden CD's hier in dozen en ik heb nu de albums overgezet in mp3 dmv iTunes. De bestanden zitten in een aparte folder met alleen maar muziek "waar ik iets mee heb". Die kan ik dan als ik wil in m'n Garmin routeplanner zetten en die heeft weer een FM zender zodat ik op m'n autoradio kan luisteren.
En ik gebruik iTunes verder helemaal niet. Maar ik wilde van die belachelijke nummering voor die tracks af. Want die zitten alleen maar in de weg als je ze in een losse folder zet. Want zeg nou zelf, "The Byrds horen bij de B te staan en niet bij een toevallig nummer" En ook niet bij "The..." Althans zo heb ik het gedaan. En ja, al m'n platen staan in Filemaker, al vanaf 1990 toen ik een Apple SE had..............................