|
|
|
|
MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 17:38 - 20-01-2011
Contactpersonen kun je in Outlook (Express) exporteren, en op je Mac in Adresboek importeren. Daar staan verschillende methodes van beschreven als je erop zoekt. Mail is heel simpel over te zetten als je IMAP mail hebt (bv een Gmail account; kun je zo gratis aanmaken). Zet dit account als IMAP account zowel in Mail (gaat vrijwel automatisch) als in Outlook (Express) (hoe dat moet vind je op de Gmail pagina's). Maak een map aan onder je IMAP account. Sleep je Outlook mail daarin, en het verschijnt automatisch ook op je Mac! |
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
|
|
|
|
Rosa34
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 3 | Lid sinds: 20-01-2011 | Geplaatst om: 17:59 - 20-01-2011
Hallo MacFrankie, \ Ik heb een planet mailadres en eentje die bij mijn website hoort in mijn oude outlook. Kan het dan ook? De contactpersonen lukt inderdaad wel |
|
|
|
|
MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 18:54 - 20-01-2011
Hoi Rosa, Ik denk dat Planet geen IMAP optie heeft voor mail, alleen POP3. Je kunt gewoon een Gmail account aanmaken, en deze desnoods alleen voor dit doel gebruiken. Maar je kunt een Gmail account ook gebruiken in iChat. Zo kun je chatten met andere Mac gebruikers, en zelfs schermen overnemen of over laten nemen, wat voor hulp op afstand erg makkelijk is! Succes ermee! Groeten Frank PS: nog welkom op dit forum! |
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
|
|
|
|
Rosa34
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 3 | Lid sinds: 20-01-2011 | Geplaatst om: 15:49 - 24-01-2011
Ik ben er uren druk mee geweest, en weet zeker dat iik alles goed heb staan, maar mijn oude Outlook wil mijn nieuwe g-mailadres niet installeren. Slaat steeds vast als ik de mail wil ophalen. Ik zie wel alle mailtjes staan in de map identiteiten, maar daar kan ik op mijn nieuwe computer nergens in openen Ik geef het op. maar wel bedankt voor je reactie. groeten Rosa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|