|
|
|
|
Wink10
Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 257 | Lid sinds: 12-02-2010 | Geplaatst om: 22:12 - 12-02-2011
@smirnoff: nog wat suggesties over recepten, die ik zelf ook ga proberen: - iMac: Recepten op de iMac: MacGourmet - iPhone: MacGourmet (one-way sync) - iPad: MacGourmet, beta versie, komt binnenkort - iPad: RecipePad Het is nog onduidelijk, of het sync-en vice-versa gaat of one-way. Daarnaast lees ik positieve berichten over Springpad, Evernote en Dropbox. Deze zijn naast recepten ook bruikbaar voor andere toepassingen. |
|
|
|
|
Jeroendv
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 326 | Lid sinds: 22-02-2008 | Geplaatst om: 01:07 - 13-02-2011
Misschien is het de moeite om naar sous chef te kijken. voor notities gebruik ik altijd the hit list of mac journal maar volgens mij had je die app al gevonden.
|
Gratis 2Gb online opslag. Plus 250MB via deze Link
|
|
|
|
Wink10
Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 257 | Lid sinds: 12-02-2010 | Geplaatst om: 23:06 - 14-02-2011
Ben wat aan het testen met SousChef, MacGourmet, MyRecipeBook etc. etc. Het zijn er best wel veel! De een heeft bepaalde dingen weer beter dan de ander, en andersom. Eigenlijk zoek ik iets wat makkelijk kan syncen tussen mijn iPad, iMac en iPod. MacGourmet bijv. heeft alleen een one-way sync van iMac naar iPod, en niets voor iPad. Heeft iemand ervaring met Springpad icm recepten? |
|
|
|
|
karel apple
Niet Aanwezig

Redactielid
|
Aantal berichten: 5741 | Lid sinds: 17-04-2005 | Geplaatst om: 23:14 - 14-02-2011
 |
Citaat: Wink10 om 23:06, 14-02-2011 Eigenlijk zoek ik iets wat makkelijk kan syncen tussen mijn iPad, iMac en iPod. MacGourmet bijv. heeft alleen een one-way sync van iMac naar iPod, en niets voor i |
 |
| Dan zou ik toch nog maar eens naar Evernote kijken. Synct naadloos, je kunt taggen en free form zoeken en de verschillende notebooks gebruiken voor de categorieën van recepten. Voor mij de beste oplossing (en ik heb er een heleboel geprobeerd) |
repareer uw Mighty Mouse | Join the Fon | 360vr panorama's | Where On Google Earth? The Online Geography Game
|
|
|
|
Wink10
Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 257 | Lid sinds: 12-02-2010 | Geplaatst om: 22:32 - 16-02-2011
@karel apple: Dank, Evernote synct inderdaad naadloos tussen iPod, iPad en iMac! Ben nu nog op zoek naar een mooie categorie indeling, moet nog de instructie video's bekijken. Ga nog kijken naar de suggestie van tags en notebooks. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|