Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Software (Classic OS - Mac OS 1-9)
         finder mac os 9
                Finder start niet meer op
Welkom bij Vragen: Software (Classic OS - Mac OS 1-9) 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 19:50 - 05-05-2003
G*#$(@#)(.. nokken nou... Niet nu nog eens van die "maar jij ook" discussies want dan ga ik echt rigoureus ingrijpen! Ik wil verder niets anders in dit draadje lezen dan een oplossing voor de vraag van Hanna.

RVW
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6671 | Lid sinds: 26-10-2002 | Geplaatst om: 10:36 - 06-05-2003
Als het goed is moet de OS 9 CD van je iMac ook een werkend systeem kunnen installeren op die oudere Mac, gewoon proberen dus.

My new computer's got the clocks, it rocks! But it was obsolete before I opened the box.
You say you've had your desktop for over a week? Throw that junk away, man, it's an antique!
Your laptop is a month old? Well, that's great. If you could use a nice, heavy paperweight...

rhbrgn
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2067 | Lid sinds: 28-02-2003 | Geplaatst om: 14:36 - 06-05-2003
Ik zou er toch even goed nadenken alvorens te installeren. Ik heb zelf al eens het systeem (9.0) van onze G4 op een iMac 233 mhz geïnstalleerd maar dat was geen succes. Hij wou met geen mogelijkheid meer opstarten. Ik denk dat het te maken heeft met het systeem voor een G4 (dat dan dus op een G3 mac gezet gaat worden) en dat je g3 dat niet aankan. Het fijne weet ik er ook niet van, maar na installatie van van aparte 9.0 ( en dus niet bijgeleverd bij een G4) deed die oude iMac het weer als de brandweer. Dus moraal van dit verhaal: Kijk goed ui alvorens maarzo wat te installeren...

* Doorhalen wat niet van toepassing is.
rhbrgn: Bob Rhebergen online

Hanna
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 16 | Lid sinds: 05-05-2003 | Geplaatst om: 12:57 - 07-05-2003
Bedankt voor de grote hoeveelheid informatie. het probleem is opgelost. Diegene aan wie ik de computer verkocht heb, had de backspace-toets ingedrukt i.p.v. de shift-toets om zonder extensies op te starten. Het lag dus aan de extensie: stuffit engine. Nog bedankt voor de andere info.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media