Aantal berichten: 1505 | Lid sinds: 07-11-2002 | Geplaatst om: 11:58 - 07-05-2003
...overigens als schrale troost mijn eigen oeps-verhaal: ben ooit op een harddisk recorder een complete daglange opnamesessie van een rockband in 1 seconde kwijtgeraakt door op "ja" te klikken waar ik "nee" bedoelde. Was een onregelmatigheidje in de interface, waar de vraag precies andersom werd gesteld dan elders. Initialiseerde de originele schijf, ipv de back-up.... Het klotige was dat alleen het FAT bestand was gewist, in principe stonden de opnames er nog op. Disk is nog nagekeken door iemand die er netjes de nullen en enen vanaf wist te halen, en ook nog diverse blokken aan kon geven waaruit hij muziekonderdelen kon halen, maar uiteindelijk hebben we de hele sessie opnieuw moeten doen. De band herdoopte de sessienaam tot : "Play it again damn!" Sindsdien let ik steeds beter op de backups.....
voor alles is een tijd - en hier besteed ik de rest
Jazzaddict Niet Aanwezig
Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3100 | Lid sinds: 28-07-2002 | Geplaatst om: 12:35 - 07-05-2003
Kun je nagaan, dat je in de toekomst beter CD's blijft kopen dan muziek bij de MusicStore te downloaden, anders moet je ze toch nog zelf allemaal eens op CD branden.