|
|
Misha
Niet Aanwezig

Junior Lid
|
Aantal berichten: 21 | Lid sinds: 04-12-2002 | Geplaatst om: 22:17 - 14-05-2003
| Heb problemen met het printen vanuit Quark Xpress 4.1 (OS9). Foutcode [64] geeft ie. Nu heb ik dit probleem eerder gehad maar toen opgelost aan de hand van een 'volledig zoekgeraakt' bericht ergens in dit forum. Ik weet dat het met Suitcase te maken heeft. Ik heb nu Suitcase 8 geinstalleerd met een ATM regelpaneel en ik wil hiermee blijven werken want suitcase X is behoorlijk traag. Dus de optie van Suitcase 8 eraf en X erop gaat nu even niet op. Zijn er andere oplossingen buiten InDesign?? |
|
|
|
|
Lin
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 321 | Lid sinds: 24-04-2003 | Geplaatst om: 23:28 - 14-05-2003
| ehm ehm ehm... Heb je ook je Type Reunion (ATR) ge-up-up-date??? Was tijd geleden bij mij een heel probleem... |
freelance dtp & vormgeving 2.33 GHz Intel Core 2 Duo MacBook Pro G5 2.5 Gb
|
|
|
|
macossie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 1689 | Lid sinds: 26-01-2002 | Geplaatst om: 10:44 - 21-05-2003
64 De printer kan niet geopend worden waarom kreeg ik deze foutmelding: (1) er is geen geheugen genoeg om de printer te openen. (2) er zijn teveel bestanden geopend (3) er is geen printer aangesloten ....... Duh (uit quark handleiding) ----------------------------------------------------------- ik zou als eerste kijken naar corupte fonts als tweede printer meer geheugen geven
|
studioleo.nl
|
|
|
|
macsniper
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 176 | Lid sinds: 05-03-2002 | Geplaatst om: 10:55 - 21-05-2003
Misha, Zet Suitcase MenuFonts maar uit (een regelpaneel) in Extension Manager (Extensiebeheer). Herstarten en klaar! :colgate: Macsniper |
|
|
|
|
Misha
Niet Aanwezig

Junior Lid
|
Aantal berichten: 21 | Lid sinds: 04-12-2002 | Geplaatst om: 16:29 - 21-05-2003
Bedankt Macsniper, dat was het dus. Ik had hier en daar al wat andere bronnen aangeboord. En het blijkt een conflict tussen ~ATM en ~Suitcase MenuFonts regelpaneel te zijn. Suitcase MenuFonts dient bij het opstarten eerder geladen te worden. Dit kan dus ook veholpen worden door een spatie tussen de '~' en Suitcase te plaatsen. Misha |
|
|
|
|
|
|